تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت تولید برق در کردستان به ۹۸۰ مگاوات رسید

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان گفت: ظرفیت تولید برق استان در اول انقلاب فقط ۱۸ مگاوات بود که از نیروگاه‌های دیزلی معمولی تامین می‌شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت ایجاد نیروگاه تلمبه دخیره‌ای در استان آماده و در حال اجرا است، افزود: در صورت بهره برداری از این نیروگاه، ۵۰۰ مگاوات دیگر نیز به ظرفیت تولید برق استان افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه تعداد پست‌های توزیع استان در سال ۵۷، ۱۳۲ دستگاه و اکنون ۱۳ هزار و ۱۳۳ دستگاه ترانس است، افزود: در حال حاضر ۲۸ پست فوق توزیع و انتقال در استان وجود دارد که ظرفیتی مناسب برای هر نوع سرمایه گذاری است.

لهونیان، تعداد کل فیدر‌های فشار متوسط در اول انقلاب را ۱۷ فیدر و هم اکنون ۱۷۹ فیدر اعلام کرد و گفت: در مریوان با نگاه صادرات زیرساخت‌هایی مانند پست ۲۳۰ کیلوولت با ظرفیت ۳۰۰ مگاوات انتقال توان ایجاد کردیم.

وی تاکید کرد: اصلاح و بهینه سازی سیستم و شبکه، ارتقا کیفیت توزیع برق تولیدی، استقرار سیستم GIS، استفاده از تکنولوژی‌های نوین، سرعت در بازیابی شبکه و الکترونیکی کردن خدمات، از سیاست‌های اصلی شرکت توزیع برق کردستان است.

انتهای پیام/م

زیرساخت ایجاد نیروگاه تلمبه دخیره‌ای در استان کردستان  آماده و در حال اجرا است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت تولید برق در کردستان به ۹۸۰ مگاوات رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..