تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلال احمرقم غربالگری صافی کف پا را برای دانش آموزان انجام می دهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مجموعه هلال احمر این آمادگی را دارد که در خصوص غربالگری صافی کف پا اقدام کند.

وی با بیان اینکه اخیرا جمعیت هلال احمر اقدام به تامین دستگاه مناسب در اسکن کف پا کرده و آن را در قم مستقر نموده است، عنوان کرد: تمامی دانش آموزان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و غربالگری کف پا را انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: این مجموعه همچنین آمادگی دارد در کنار غربالگری، کفی کفش ویژه افراد با کف پای صاف را تولید و آن را تا ۵۰ درصد زیر قیمت و تنها در تامین مواد اولیه توزیع کند.

گلفشان افزود: بسیاری از مشکلات اسکلتی و بیماری‌ها به دلیل صافی کف پاست و بهتر است در سنین پایین تشخیص داده شود.

وی بیان کرد: پرسنل آموزش و پرورش نیز می‌توانند از خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی تا ۲۰ درصد تخفیف ویژه استفاده کنند.
۲۵۵ هزار دانش آموز دراستان قم مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام /ح

اسکن کف پای دانش آموزان توسط هلال احمر قم انجام می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلال احمرقم غربالگری صافی کف پا را برای دانش آموزان انجام می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..