تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته آینده؛ اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

هفته آینده؛ اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تمام افرادی که در سامانه نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد (منادا) ثبت نام کرده اند تعیین تکلیف شده اند.

وی گفت: وضعیت برخی از متقاضیان باید در کمیسیون موارد خاص بررسی شود که این کمیسیون یک جلسه برگزار شده و قرار است، جلسه بعدی در اوایل هفته آینده باشد.

حجت الاسلام کلانتری مطرح کرد: باتوجه به اینکه اوایل هفته آینده این کمیسیون تشکیل جلسه می‌دهد بنابراین نتایج نهایی نقل و انتقال و میهمانی این دانشگاه هفته آینده اعلام خواهد شد.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد بیان کرد: حدود ۱۶ هزار دانشجو برای نقل و انتقال و میهمانی این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی سال ۹۷-۹۸ ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

زمان اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته آینده؛ اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..