تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

آغاز نشست خبری جشنواره فیلم فجربه گزارش  حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امروز صبح با حضور ابراهیم داروغه زاده دبیر، عزت الله علیزاده معاون اجرایی در محل پردیس سینمایی ملت آغاز شد.
مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ابتدای این نشست گفت:امروز رونمایی از اسپانسر این دوره یعنی همراه اول و پوسترهای یادبود در این نشست انجام می شود.

داروغه زاده دبیر سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: برای اولین بار سه فیلم سینمایی انیمیشن در جشنواره حضور دارند و همچنین سیمرغ بخش مستند و بخش فیلم کوتاه دوباره به جوایز این دوره افزوده شده است.

وی افزود: امسال برای اولین بار بخشی از درآمد حاصل از فروش فیلم ها در تهران به صاحبان آثار اختصاص خواهد داشت و به مناسبت چهل سالگی انقلاب، برنامه های ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است. یک ضیافت مهمانی با حضور سینماگران ۳۷ سال اخیر سینمای ایران به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در روز ۱۳ بهمن برگزار خواهد شد.

داروغه زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بخش خارج از مسابقه برای برخی فیلم ها در نظر گرفته نشد، بیان کرد: نظر هیات انتخاب  در مورد فیلم های موجود در بخش های مختلف بود که این بخش در نظر گرفته نشود. ما تلاش کردیم که این بخش را اضافه کنیم اما از نظر زمانی این امکان وجود نداشت.

وی در پاسخ به سوال دیگر درباره اینکه هیات داوران رئیس دارد  و آیا زودتر کارشان را شروع کرده اند، گفت:ما رئیس هیات داوران نداریم  چرا که نظراتشان اجماعی است.

داروغه زاده ادامه داد:نمایش فیلم ها یکی دو روز زودتر شروع می شود چون امسال  افتتاحیه، فوتبال و... ممکن است تاخیر در کار بیندازد اما در نهایت تفاوتی با سال های گدشته ندارد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..