تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در جام یاریگین به سعداله یف استراحت دادیم/ هدف ما حضور پُر قدرت در المپیک است

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه با بیان این مطلب افزود: به سعداله یف که طلای مسابقات جهانی مجارستان را دارد استراحت دادیم و نیازی نبود تا وی در جام یاریگین شرکت کند.

وی ادامه داد: زمان زیادی تا المپیک نداریم و برنامه آماده سازی کشتی گیران باید به شکل مناسبی دنبال شود و سعداله یف از جام دانکلوف که سیستم رنکینگ است در بلغارستان برنامه های خود را آغاز می کند و پس از شرکت در رقابت های جام جهانی و قهرمانی اروپا برای مسابقات جهانی قزاقستان آماده می شود.

تدیف در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه ما در کشتی روسیه حضور در رقابت های جهانی قزاقستان و در ادامه حضور قوی در بازی های المپیک 2020 توکیو است.

بیشتر بخوانید:

آزادکاران روس همه طلاهای جام یاریگین را درو کردند

حضور چهره های نامدار کشتی آزاد آذربایجان در جام تختی

انتهای پیام/

صحبت های جامبولات تدیف درباره برنامه های تیم ملی کشتی آزاد روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در جام یاریگین به سعداله یف استراحت دادیم/ هدف ما حضور پُر قدرت در المپیک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..