تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با هافبک تونسی مد نظر استقلال

۸۲۵۲۵۵

۲۲۲ بازدید

از گوشه و کنار خبر می رسد، دومین گزینه پس از آندره آ تابانلی برای حضور در خط هافبک استقلالی ها، انیس بن حتیره است که پای میز مذاکره با مسئولین استقلال نشسته تا در نهایت از بین گزینه های مختلف، استقلالی ها یک هافبک طراح برای شفر جذب کنند

برترین ها: از گوشه و کنار خبر می رسد، دومین گزینه پس از آندره آ تابانلی برای حضور در خط هافبک استقلالی ها، انیس بن حتیره است که پای میز مذاکره با مسئولین استقلال نشسته تا در نهایت از بین گزینه های مختلف، استقلالی ها یک هافبک طراح برای شفر جذب کنند؛ در ادامه به بیوگرافی انیس بن حتیره و آشنایی با کارنامه و سوابق و بازیهای او می پردازیم.

آشنایی با هافبک تونسی مد نظر استقلال

بیوگرافی انیس بن حتیره هافبک تونسی مد نظر استقلال

انیس بن حتیره (آلمانی: Änis Ben-Hatira؛ زادهٔ ۱۸ ژوئیهٔ ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال تونسی تبار اهل آلمان است که در پست هافبک بازی می‌کند. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال هامبورگ، باشگاه فوتبال دویسبورگ و باشگاه فوتبال آینتراخت فرانکفورت اشاره کرد.

وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال جوانان آلمان و تیم ملی فوتبال تونس بازی کرده‌است. بن حتیره در سال ۲۰۰۷ به همراه تیم ملی فوتبال جوانان آلمان در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال اروپا حاضر بود و توانست مشترکاً با کونستانتینوس میتروگلو، مهاجم یونانی، آقای گل مسابقات شود. وی همچنین در سال ۲۰۰۹ به همراه تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال آلمان عنوان قهرمانی جام ملت‌های اروپا را کسب کرد. از افتخارات وی در رده باشگاهی نیز می‌توان به قهرمانی در بوندس‌لیگا ۲ به همراه هرتابرلین اشاره کرد.

سوابق بازیهای انیس بن حتیره

بن حتیره با قامت ۱۸۱ سانتی متری خود در تیمهای نسبتاً مطرح آلمانی بازی کرده است و به نسبت اینکه یک هافبک بازی ساز است، آمار گلزنی نسبتاً خوبی از خود بر جای گذاشته است.

آشنایی با هافبک تونسی مد نظر استقلال

قیمت انیس بن حتیره

آخرین تیم بن حتیره، اسپرانس تونس بوده و او در حال حاضر در تیمی عضویت ندارد، قیمت این بازیکن در سایت ترنسفرمارکت که معمولاً ارزش حدودی بازیکنان را برآورد می کند، ۳۶۰ هزار پوند برآورد شده است که به نظر می رسد این رقم با بودجه استقلالی ها برای جذب این بازیکن همخوانی داشته باشد چرا که این تیم اخیراً یک میلیون دلار به واسطه حضور ملی پوشانش در جام جهانی دریافت کرده و مجبور نیست از منابع ریالی خود برای خرید بازیکنان خارجی استفاده کند و این بودجه عمدتاً صرف خرید دو بازیکن خارجی این تیم خواهد شد.

فیلم بازی‌ها و گل‌های انیس بن حتیره به همراه مهارت‌ها و حرکات تکنیکی

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با هافبک تونسی مد نظر استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..