تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ده قسمت از «اطلسی‌های سفید» نگارش شد

ده قسمت از «اطلسی‌های سفید» نگارش شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد کاشانچی تهیه‌کننده «اطلسی‌های سفید» در ارتباط با این مجموعه تلویزیونی که نگارش آن از تیرماه سال جاری شروع‌شده، گفت: طرح این کار توسط نویسنده این سریال مهشید ابراهیمیان نگارش شد و از طرف بنده به سیما فیلم پیشنهاد دادند که پس از تصویب متن، نگارش کار را شروع کردیم و تاکنون فیلم‌نامه ده قسمت از این سریال آماده‌شده است.

وی افزود: با پایان نگارش متن، احتمالاً از خردادماه سال ۹۸ تصویربرداری کار را در تهران شروع می‌کنیم، اکنون تمام تمرکز خود را بر روی نگارش متن معطوف کردیم و کارگردان و بازیگران این مجموعه مشخص نیستند.

سریال «اطلسی‌های سفید» داستان یکى از جرم شناسان اداره آگاهى است که براى انجام یک ماموریت، به عنوان یک زندانى وارد زندان مى شود و با تعدادى از زندانیان منتخب طرح دوستى مى ریزد. آن‌ها آزاد مى شوند، اما آیا خانواده و اجتماع یاریشان مى کنند تا ازبحران هاى زندگی عبور کنند و دوباره به دام جرم هایى جدید نیفتند؟!

انتهای پیام/

آخرین اخبار از سریال «اطلسی‌های سفید»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ده قسمت از «اطلسی‌های سفید» نگارش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..