تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معروف‌ترین چهره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند!

۸۲۴۹۹۴

۸۹۶ بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر چه هالیوود جای ستاره های جوان و زیباست، اما برخی از ستاره ها هستند که با وجود سن بالا هنوز هم در هالیوود فعال اند. از نظر آنها سن تنها یک عدد است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ستاره مورد علاقه تان یا آنها که در به یاد ماندنی ترین فیلم های تاریخ سینما یا حتی موسیقی جهان درخشیده اند، اکنون بالای 90 سال سن دارند. در ادامه برخی از این چهره های بالای 90 سال را به شما معرفی می کنیم.

بتی وایت بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی، در 97 سالگی هنوز هم فوق العاده جذاب است. ستاره سریال «دختران زرین» تولدش را در ماه ژانویه جشن گرفت.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند!

باب بارکر مجری و بازیگر تلویزیون آمریکایی ست که از سال ۱۹۵۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. از مراسمی که او در آن درخشیده می توان به مجری مراسم دوشیزه جهان و ملکه زیبایی آمریکا از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۷ اشاره کرد. او در حال حاضر 95 سال سن دارد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند!

ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ هر دو بالا 90 سال سن دارند. ملکه الیزابت در آپریل 92 ساله شد. او طولانی ‌ترین دوره فرمانروایی و درازترین عمر را در بین حکمرانان بریتانیا و طولانی ‌ترین دوره سلطنت را بین ملکه ‌های سلطنتی و حاکمان زن جهان داشته و مسن ‌ترین و قدیمی ‌ترین پادشاه کنونی جهان به حساب می آید. همسر او شاهزاده فیلیپ نیز در ماه ژوان 98 ساله می شود.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

اولیویا دی هاویلند هنرپیشه بریتانیایی-آمریکایی، برنده جایزه اسکار و یکی از آخرین بازماندگان سینمای کلاسیک هالیوود می ‌باشد. او پیرترین بازیگر در قید حیاتی است که برنده جایزه اسکار شده و همچنین آخرین بازیگر باقی ‌مانده از بین هنرپیشگان اصلی فیلم کلاسیک «بر باد رفته» می ‌باشد. اولیویا در حال حاضر 102 سال سن دارد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند!

سیدنی پوآتیه بازیگر 92 ساله آمریکایی ست. او نخستین بازیگر سیاهپوستی است که اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورده است. پواتیه این جایزه را برای فیلم «زنبق‌های مزرعه» از آن خود کرد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

تونی بنت خواننده مشهور آمریکایی است. او در ماه آگست 93 ساله می شود. این ستاره دنیای موسیقی به عنوان یکی از مشهورترین پیشتازان پاپ کلاسیک شناخته شده است.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

کرک داگلاس با نام اصلی ایشور دانیلویچ دمسکی هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی است. از فیلم های ماندگار او می توان به «هزار فرسنگ زیر دریا» و «اسپارتاکوس » اشاره کرد. کرک در حال حاضر 102 سال سن دارد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

دوریس دی خواننده و بازیگر آمریکایی ست که در ۳۹ فیلم سینمایی بازی کرده ‌است. با این که بیش از 35000 روز از تولدش می گذرد، اما او همچنان زیبا و جذاب است. در حال حاضر این بازیگر مشهور در 96 سالگی خود به سر می برد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

هری بلافونته موسیقیدان، بازیگر، خواننده و فعال اجتماعی آمریکایی است. او یکی از موفق‌ ترین خوانندگان موسیقی پاپ در تمام طول تاریخ موزیک ایالات متحده محسوب می‌ شود. او که بیشتر به خاطر آهنگ اش با نام «روز- اُ»( Day-O) شناخته می شود، در 91 سالگی خود به سر می برد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

آنجلا لنسبوری بازیگر انگلیسی ست که تاکنون ۶ جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرده است. به یاد ماندنی ترین بازی او در فیلم «دیو و دلبر» بوده است. او با این که 92 سال سن دارد، اما هنوز هم در حال فعالیت است. جدیدترین فیلم او «بازگشت مری پاپینز» محصول سال 2018 می باشد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

دیک ون دایک، بازیگر، کمدین، نویسنده، کارگردان و تهیه ‌کننده آمریکایی است. او با وجود سن زیاد، هنوز هم مشغول فعالیت است. دیک در حال حاضر 93 ساله است.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

جیمز لیپتون هنرپیشه، فیلم ‌نامه ‌نویس و شاعر اهل ایالات متحده آمریکا است که از سال ۱۹۵۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می ‌توان به «ایگور» اشاره کرد. جیمز لیپتون در حال حاضر 92 سال سن دارد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

مل بروکس کارگردان، بازیگر کمدی، نویسنده و تهیه‌ کننده آمریکایی برنده جایزه اسکار است. او به خاطر نوشتن فیلم‌ نامه «تهیه‌ کننده‌ ها» جایزه اسکار بهترین فیلم ‌نامه غیر اقتباسی را به‌ دست آورد. او در سن 92 سالگی، همچنان قدرتمند به نظر می آید.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

سیسیلی تایسون هنرپیشه آمریکایی ست که از سال ۱۹۵۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم‌ ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که او در آن نقش داشته می ‌توان به «خدمتکاران» اشاره کرد. او در حال حاضر 94 ساله است.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

کلوریس لیچمن بازیگر آمریکایی ست که تا به حال ۸ بار برنده جایزه امی شده است. او به خاطر نقش اش در فیلم «آخرین نمایش فیلم» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. کلوریس در حال حاضر 93 سال سن دارد.

ستاره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند

منبع: thisisinsider




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معروف‌ترین چهره‌هایی که ۹۰ سال را رد کرده‎اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..