تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ری‌شهری: سپاه یکی از کارآمدترین نهادها در ۴۰ سال گذشته بوده است

آیت الله ری شهری در جلسه تبیین دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه در جمع فرماندهان و اعضای سپاه سیدالشهداء(ع) اظهار داشت: انسان با هدف کسب رضایت خداوند در تمامی امور، نورانی می شود و این امر سبب گشایش درهای حکمت خواهد شد.

وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه « هر امری را که می خواهی انجام دهی آن را با نیت رضای خداوند انجام بده »، افزود: انجام این امور سبب الهی شدن زندگی انسانها می شود.

آیت الله ری شهری گفت: انسان با قصد قربت الهی می تواند در تمام امور زندگی خود در حال عبادت باشد، گویی که خواب، کار و تمامی افعالش نماز است و مشغول عبادت پروردگار خویش است.

وی ادامه داد: طبق آیات و روایات اگر انسان تصمیم به کار خیر داشته باشند، خداوند برای او ثواب آن عمل را محسوب می کند و نیت او را که با هدف رضای خداوند بوده عین عمل ثبت می کند، بنابراین سعی کنیم درکسوت خدمت به مردم با نیت پاک انجام وظیفه کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: شخص با ایمان می‌بایست در کارهای خود نظم و انسجام خاصی را برقرار نماید و مهمترین قسمت از برنامه روزانه خود را به ارتباط با خداوند متعال و اموراتی که باعث ایجاد قرب باری تعالی می‌ شود، اختصاص دهد.

وی بیان کرد: بدون تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از کارآمدترین نهادهایی است که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی همیشه خود را در حساس ترین لحظات و بزنگاه‌ها ثابت کرده‌ است.

آیت الله ری شهری اظهار داشت: شرط استمرار این موفقیت‌ها آن است که آحاد مردم و خصوصا نیروهای نظامی تمامی ماموریت‌ها و کارهای خود را برای رضای خدا انجام دهند.

وی ادامه داد: بر این اساس نیت، می توان همه کارهای روزمره انسان را تبدیل به عبادت کرد و حتی پاداش کاری را دریافت کنیم که توفیق انجامش را نیافته، ولی انگیزه انجام آن را داشته ایم.

​فرماندهان سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری یکشنبه شب در در جلسه تبیین دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه آیت الله ری شهری شرکت کردند.
۲۹۲۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ری‌شهری: سپاه یکی از کارآمدترین نهادها در ۴۰ سال گذشته بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..