تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه تردد رئیس جمهور ناامن‌‌ ترین کشور جهان در خیابان +فیلم

نحوه تردد رئیس جمهور نا امن ترین کشور جهان در خیابان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوریه نامی آشنا که یادآور کشوری زیبا اما آماج دست‌درازی‌های دشمنان است. سرزمینی که مردمش روزهای سخت بسیاری را به خود دیده‌ و طعم ناامنی را با تمام وجود چشیده‌اند. آنها هنوز صحنه‌های وحشتناک شکنجه یا اعدام عزیزانشان را توسط داعش در ذهن دارند و معنای وحشت را زیر سایه حکومت ظالمانه تروریست‌ها به خوبی می‌دانند. درست است که با مجاهدت‌ مردم سوریه و کمک‌های متحدان این کشور، داعش شکست‌های پی‌درپی و تلفات بسیاری را متحمل شده و دیگر مانند گذشته جای مانور ندارد اما همچنان اخباری مبنی بر تحرکات زیرمجموعه‌های این گروه تروریستی در گوشه‌وکنار سوریه به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: بی‌بی‌سی فارسی بشار رسن را با بشار اسد اشتباه گرفت! +تصویر

از داعش و گروه‌های تروریستی دیگر که بگذریم حکومت‌هایی چون رژیم صهیونیستی و متحدانش نیز در کمین این کشور هستند و برای آن دندان تیز کرده‌اند اما بشار اسد با تمام این اوصاف برای بازگرداندن امید به مردمش و ایجاد حس امنیت در آنها بسیار هوشمندانه و تحسین برانگیز عمل می‌کند. به تازگی  ویدئویی تحت عنوان نحوه روحیه دادن رئیس جمهور ناامن‌ترین کشور جهان به مردمش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که این گفته‌ها را بدون هیچ کلامی و بسیار واضح به تصویر می‌کشد. در ادامه این  ویدئو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

رئیس جمهور ناامن‌ترین کشور جهان اینگونه به مردمش دلداری می دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه تردد رئیس جمهور ناامن‌‌ ترین کشور جهان در خیابان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..