تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال همچنان زمین تمرین ندارد!

تیم فوتبال استقلال همچنان با مشکل نداشتن زمین تمرین مناسب دست به گریبان است.

تسنی نوشت: تیم فوتبال استقلال در یک سال گذشته در مجموعه صنایع دفاع تمرینات خود را برگزار می‌کرد، اما با پایان قرارداد استقلالی‌ها با این مجموعه، آبی‌پوشان مدت‌هاست زمین تمرین مشخصی ندارند و اعضای این تیم یا در زمین پژوهشگاه نفت و یا زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند. همین مسئله، باعث ناراحتی کادر فنی و بازیکنان استقلال شده است.


قرار بود هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال پیگیر انتخاب زمین تمرینی مناسب باشد، اما او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که چند روزی به دلیل کسالت در باشگاه استقلال حاضر نبوده و از همه چیز بی‌خبر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال همچنان زمین تمرین ندارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..