تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین امروز سرخپوشان تعطیل شد

تمرین امروز تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از بازگشت از کیش تعطیل شد و سرخپوشان کار خود را از فردا آغاز می‌کنند.

 خبرورزشی نوشت : تراکتورسازی بعد از برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه در تبریز و انجام ۲ دیدار دوستانه مقابل پارس جنوبی و فولاد خوزستان روز گذشته به تبریز بازگشت.


*با توجه به تمرینات فشرده سرخپوشان در جزیره کیش با تصمیم کادرفنی تمرین یکشنبه و دوشنبه تراکتورسازی تعطیل شد و اعضای این تیم کار خود را از فردا آغاز می‌کنند.


* تراکتورسازی در نظر دارد آخرین دیدار دوستانه خود قبل از مسابقه با نفت مسجد سلیمان را در تبریز برگزار کند و از این روز مسئولان باشگاه به دنبال مشخص کردن حریف تدارکاتی تیم هستند.


* تراکتورسازی در حال حاضر مصدوم ندارد و همه اعضای تیم کار خود را طبق برنامه زیر نظر کادرفنی دنبال می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین امروز سرخپوشان تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..