تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری آشنایی که برنامه نود را روی آنتن شبکه کانادایی برد!

او در دهه‌های ٦٠ و ٧٠ یکی از بهترین گزارشگرانی بود که گزارش‌های خاطره‌انگیزش در جام‌های جهانی ١٩٩٠ و ١٩٩٤ و جام‌ملت‌های آسیا ١٩٩٢ در ذهن همه باقی مانده است. او حالا در شبکه ITC کانادا فعالیت‌هایش را ادامه می‌دهد و خبرساز شده است.


ماجرای دزدیدن ایده نود از صالح‌نیا
مردی که ادعا می‌کند عبارت «توی دروازه» را به جای واژه «گل» وارد ادبیات گزارشگری فوتبال ایران کرد. البته او هم مثل بهرام شفیع متهم به پرسپولیسی‌بودن بود. وقتی در دی‌ماه ٦٩ بازی پرسپولیس و استقلال با گزارش مشترک شفیع و صالح‌نیا روی آنتن رفت و استقلال دو بر یک پیروز شد، کیهان ورزشی در کاریکاتوری، این دو را درحال شعاردادن به نفع پرسپولیس، به طنز کشید. صالح‌نیا در برخی گزارش‌هایش با به کاربردن درست اسامی بازیکنان تیم‌ها، حتی تیم‌های تهرانی مشکل داشت. از او تنها گزارش‌هایش با صدای تودماغی و شنیدنی را به یاد می‌آوریم. نکته قابل توجه درباره صالح‌نیا ادعایی است که در ‌سال ١٣٩٢ او درباره مالکیت برنامه نود کرد. در آن‌سال صالح‌نیا دل‌نوشته‌ای منتشر کرد که نشان می‌داد ایده ساخت برنامه نود از آن خودش بوده و فردوسی‌پور آن را دزدیده و روی آنتن برده است. بخشی از این متن را بخوانید: «عادل‌خان! همیشه در روی یک پاشنه نمی‌چرخد. نبش قبر نمی‌کنم عادل... آن روزها تو بی‌هیچ آزمونی وارد مجموعه شدی و شیرین‌زبانی‌هایت کاری کرد تا مجموعه یک دل که نه، صد دل عاشقت شود و ٩٠ را راه انداختی! ماربچه‌هایی خوردی و امروز در حد یک تیم‌ملی اژدها شدی بچه‌جان! اما این مردم زیاد شبیه تو دیده‌اند. بترس از روزی که بندهای طنابی که می‌رقصاندت، بیفتند.» جالب آن‌که در مقطع مذکور عادل پاسخی به صالح‌نیا نداد، اما در محافل خصوصی عنوان شد که صالح‌نیا ایده چنین برنامه‌ای را در سال ٧٤ داده و فردوسی‌پور سال ٧٨ آن را ساخته است.


برنامه نود روی آنتن شبکه کانادایی
از آن روزها تاکنون دیگر کسی از گزارشگر قدیمی تلویزیون خبری نداشت تا این‌که حالا در کوران جام‌ملت‌های آسیا صالح‌نیا را در شبکه ITC کانادا می‌بینید. یک شبکه فارسی‌زبان که برنامه‌ای ورزشی تحت عنوان «نود درنود» با تهیه‌کنندگی و اجرای صالح‌نیا دارد. جالب این‌که در این برنامه طی ماه‌های گذشته پیشکسوتانی مثل محمد پنجعلی، نادر فریادشیران و... هم روی آنتن رفتند و صحبت‌های فوتبالی مطرح کردند. به نظر می‌رسد حالا صالح‌نیا ایده نود را با امکانات محدودتر به شبکه خارجی برده است تا کینه قدیمی‌اش از فردوسی‌پور و صداوسیما را نیز به کار بگیرد و اجازه ندهد بدون اجرای برنامه‌ نود فعالیت‌هایش را تمام کند.


گزارش بازی‌های ایران در کانادا
ویدیویی که باعث شد نام صالح‌نیا دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد، گزارش بازی ایران و چین توسط صالح‌نیا در شبکه ITC است. او بازی‌های ایران در جام‌ملت‌های آسیا را برای مخاطبان شبکه ITC گزارش می‌کند و صحنه‌های جالبی را رقم زده است. مردی که حدود یک‌سال قبل با مهاجرت به کانادا فعالیت‌های خود را در این کشور انجام می‌دهد، به تازگی گفت‌وگویی نیز با یکی از مجریان شبکه‌های معاند انجام داده که شاید بتوان از آن نتیجه گرفت دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری آشنایی که برنامه نود را روی آنتن شبکه کانادایی برد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..