تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحرکات مشکوک نیروهای آمریکایی در عراق با چه هدفی است؟

خبر تحرکات نظامی آمریکا در خاک عراق تایید شد. درحالی که منابع خبری محلی و برخی نمایندگان مجلس از تحرکات مشکوک نیروهای آمریکایی در نقاط مختلف از شمال، شرق و غرب عراق و حتی بغداد خبر می‌دادند و منابع مسئول این خبرها را تکذیب می‌کردند، سرانجام خبر حضور نظامی آمریکا در شهر فلوجه تایید شد. یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق به خبرگزاری سومریه نیوز ضمن تایید این تحرکات گفت گشت نیروهای آمریکایی در فلوجه با موافقت دولت عراق و ستاد عملیات مشترک این کشور صورت گرفته است.

وی که نامش در گزارش نیامده است، هدف از این گشت را سرکشی و کسب اطلاع از وضعیت یگان‌های پلیس که بتازگی توسط ائتلاف مدعی مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا آموزش دیده‌اند و همچنین تسلیح و تجهیز آنان دانسته اما توضیح بیشتری درباره چند و چون آن نداد. خبرها و گزارش‌های متعدد اما غیررسمی از تحرکات جدید نظامی آمریکا در نقاط مختلف در حالی از چند هفته پیش منتشر می‌شود که همزمان بحث خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق به یکی از مباحث اصلی در فضای سیاسی این کشور در هفته‌های اخیر تبدیل شده است.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحرکات مشکوک نیروهای آمریکایی در عراق با چه هدفی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..