تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجو معلمان استخدام رسمی می‌شوند

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از حل مشکل استخدامی دانشجومعلمان ورودی ۹۷ و صدور احکام رسمی-آزمایشی برای آن‌ها خبر داد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف استخدام دانشجومعلمان ورودی‌های ۹۷ اظهار کرد: امروز موفق شدیم تا مشکل استخدام پیمانی دانشجومعلمان را برطرف کنیم.

دانشجو معلمان استخدام رسمی می‌شوند

وی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده بین وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تمهیدات لازم برای تغییر وضعیت استخدام دانشجومعلمان از پیمانی به رسمی آزمایشی اندیشیده شد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مجوز استخدام پیمانی به آزمایشی در هفته جاری صادر می‌شود، بیان کرد: آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای به استان‌ها اعلام کرده است تا اقدامات لازم برای صدور احکام از پیمانی به رسمی انجام شود.

الهیار ترکمن گفت: پیش از این هم در گزارش‌ها گفته بودیم که به محض موافقت سازمان امور اداری و استخدامی مجوز‌های رسمی صادر می‌شود و اکنون هم این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجو معلمان استخدام رسمی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..