تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده‌سازی سیستم اطلاعات مکانی فیبرهای استان قزوین در اداره‌ کل ارتباطات زیرساخت

پیاده‌سازی سیستم اطلاعات مکانی فیبرهای استان قزوین در اداره‌ کل ارتباطات زیرساختبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف رضایی نیک مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در بازدید از اداره‌ کل ارتباطات زیرساخت استان، آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده را مورد بررسی قرار داد و گفت: با راه‌اندازی سامانه اطلاعات مکانی (GIS)، می‌توان اطلاعات مکانی و توصیفی تمامی فیبرها و تجهیزات مربوطه واقع در سطح استان را استخراج کرد.

حسین قلی پور مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان نیز در این بازدید گفت: سامانه اطلاعات مکانی (GIS)، جهت کاربردهای خاص ارتباطات زیرساخت شامل ذخیره اطلاعات مسیرهای کابل فیبر نوری، شناسایی و ردیابی محل قطعی کابل‌ها، پیمایش عوارض واقع در مسیر، نمایش پروفایل مسیر کابل فیبر نوری و غیره است و ارائه گزارش‌ها در قالب نقشه‌ها، جداول و نمودارهای متنوع را آسان می‌کند.

قلی پور خاطرنشان کرد، اجرایی شدن این سامانه در اداره‌ کل زیرساخت استان آثار خوبی را برای پیمایش فیبرهای استان به همراه دارد و قابلیت‌های نمایشی، ویرایشی، جستجو و گزارش‌گیری را برای کارکنان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده‌سازی سیستم اطلاعات مکانی فیبرهای استان قزوین در اداره‌ کل ارتباطات زیرساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..