تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپانیول 2 - رئال مادرید 4/پیروزی در کاتالونیا با درخشش بنزما

در ادامه بازیهای هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا ، یکشنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید مهمان اسپانیول بود که با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازیهای هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا ، یکشنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید مهمان اسپانیول بود که با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.

رئال مادرید در این بازی با گل‌ دقیقه 4 کریم بنزما پیش افتاد و تنها سه دقیقه بعد کاپیتان سرخیو راموس اختلاف را به دو گل افزایش داد.باپتیستائو در دقیقه 25 یکی از گل‌های خورده را برای اسپانیول جبران کرد، اما کریم بنزما با زدن دومین گل خود در دقیقه 45 دوباره اختلاف را به دو گل رساند. چهارمین گل مادریدی‌ها در دقیقه 67 توسط گرث بیل به ثمر رسید و در نهایت روسالس در دقیقه 81 دومین گل را برای میزبان کاتالان زد.

رئال همچنین از دقیقه 72 این مسابقه به دنبال اخراج مستقیم رافائل واران، 10 نفره به کارش ادامه داد.

با این نتیجه رئال مادرید 39 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.اسپانیول هم با 24 امتیاز پانزدهم است.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا 3 - لگانس 1/مسی آمد و کار را تمام کرد

خیرونا ۱ - اتلتیکو مادرید ۱/کار صعود روخی بلانکوس به متروپولیتانو کشید

سویا رتبه دوم را به اتلتیکو تحویل داد/ رایووایکانو در خانه پیروز شد

رئال مادرید ۳ - ۰ لگانس /کار صعود در برنابئو تمام شد

انتهای پیام/

پیروزی رئال مادرید مقابل اسپانیول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپانیول 2 - رئال مادرید 4/پیروزی در کاتالونیا با درخشش بنزما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..