تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری کنید در فولاد آرنا میزبان پرسپولیس باشیم

۸۲۵۱۶۰

۳۴۵ بازدید

آماده‌سازی ورزشگاه فولاد آرنا در حال حاضر تا حد زیادی به اتمام رسیده و این ورزشگاه آماده پذیرایی از دیدار‌های خانگی تیم فولاد خوزستان است.

خبر ورزشی: سازمان لیگ به باشگاه فولاد هشدار داده بود در صورتی که نتواند مشکل پارکینگ ورزشگاه فولاد آرنا را برطرف کند، نمی‌تواند در این ورزشگاه میزبان تیم‌های لیگ برتری باشد.

در همین راستا سازمان لیگ اعلام کرده فولاد در هفته دوم دور برگشت لیگ به جای این ورزشگاه باید در ورزشگاه غدیر میزبان پرسپولیس باشد.

این موضوع با واکنش افشین قطبی همراه بوده و سرمربی فولادی‌ها از باشگاه درخواست کرده با تعامل با شهرداری اهواز هرچه سریع‌تر مشکل پارکینگ ورزشگاه خانگی این تیم را برطرف کنند تا فولاد برابر پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی اش به میدان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری کنید در فولاد آرنا میزبان پرسپولیس باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..