تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برق گرفتگی نتوانست مرد زابلی را از پا درآورد

غلامعلی رفعت مدیر مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زابل گفت: در پی تماس تلفنی با ۱۱۵ مبنی بر برق گرفتگی آقایی ۴۴ ساله، بلافاصله نیروهای اورژانس زابل از پایگاه بنجار به محل حادثه اعزام شدند.

رفعت افزود: آقای ۴۴ ساله‌ای که بدلیل برق گرفتگی با برق ۳فاز در کارواش دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود با اقدام موثر گروه اورژانس ۱۱۵ با عملیات احیای قلبی-تنفسی پس از ۱۵ دقیقه زندگی دوباره یافت.

وی افزود: بیمار پس از احیا سریعا به بیمارستان امیرالمومنین زابل منتقل و تا تحویل به بیمارستان از مراقبت‌های ویژه تیم امدادی اورژانس بهره‌مند شد.

60231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برق گرفتگی نتوانست مرد زابلی را از پا درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..