تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی مشکلات ارتباطی روستاهای قزوین در بازدید نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس

بررسی مشکلات ارتباطی روستاهای استان در بازدید نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بازدید، یوسف رضایی نیک، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، به تشریح خلاصه‌ای از اقدامات، برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان پرداخت و وضعیت ارتباطی هریک از روستاهای بخش بشاریات شهرستان آبیک و بخش مرکزی قزوین را تشریح کرد و افزود، این بخش ها از نظر وضعیت ارتباطی، مطلوب و تحت پوشش خدمات تلفن همراه نسل سوم و چهارم هستند.

وی رسیدن به نقطه مطلوب در خدمت رسانی به مردم در شهرستان‌های استان را نیازمند مشارکت همگانی دانست و افزود: در این راه انتظار ما از نمایندگان و مسئولین، توجه بیشتر به امر خدمت رسانی به روستاهای استان است.

بر اساس این گزارش، در این بازدید سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، به همراه فرماندار دو شهرستان، بخشدار بشاریات و بخش مرکزی قزوین،مدیران و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان، از روستاهای حلال آباد، خطایان، باقرآباد کرد، خاکشان ،دبیریان، گیل زور از توابع بخش بشاریات شهرستان البرز و روستاهای مهدی‌آباد بزرگ، جنت‌آباد، اجر بند، هادی آباد، اک اقبال، رشتقون و فارسیان از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین دیدار و موضوعات اشتغال روستایی، کشاورزی، تجهیز اراضی کشاورزی و باغی به سامانه نوین آبیاری، انتقال آب کشاورزی، آب شرب، ارتباطات و برق رسانی را موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی مشکلات ارتباطی روستاهای قزوین در بازدید نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..