تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری تخصیص اعتبار آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام

پیگیری تخصیص اعتبار آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، احمد دیناری معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در بازید از روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام گفت : قرار است زیرسازی و بهسازی راه دسترسی از محل اعتبارات ۹۷ در دستور کار قرار گیرد و از محل اعتبارات سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای آسفالت جاده اقدام شود.


وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری روستای ابدال آباد افزود: جاده دسترسی این روستا به طول حدود ۶ کیلومتر باید آسفالت شود تا رفت و آمد مردم و گردشگران به این روستا تسهیل شود.


معاون سرمایه گذاری خراسان رضوی در ادامه گفت : در این بازدید پیشنهاد شد سرمایه گذار جهت تبدیل خانه‌های قدیمی به اقامتگاه بوم گردی با توجه به پتانسیل روستا به اداره تربت جام  توسط شورا معرفی شود.


دیناری تصریح کرد: از پایگاه اطلاع رسانی گردشگری تربت جام واقع در ورودی شهر بازدید شد که دیوارکشی پروژه به اتمام رسیده است و با نظر مدیرکل میراث فرهنگی استان با حفظ ماهیت پایگاه اطلاع رسانی بخشی از آن قرار است به موزه موسیقی تبدیل شود.


وی در ادامه اظهار داشت : در این سفر مقرر شد با توجه به اعتبارات و تسهیلات موجود در حوزه اشتغال ،تسهیلات روستایی و عشایری برای ارتقاء عملکرد تربت جام در این زمینه  اقدام شود.

انتهای پیام// ز. م


توجه به ظرفیت‌های گردشگری روستای ابدال آباد تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری تخصیص اعتبار آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..