تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Cross Racing Championship Extreme برای کامپیوتر

بازی Cross Racing Championship Extreme به بازیکنان اجازه می دهد که تجربه جدیدی از سرعت بی نهایت داشته باشند و نبردهای جذابی را در جاده های آزاد داشته باشند. در این بازی بیش از ۶۰ مسیر مسابقه را خواهید داشت که شامل سواحل خشک شده هم می شود و محیط های ناب در اختیارتان خواهد بود. کوه ها و جنگل ها و حتی بیابان ها در تسخیر اتومبیل ها خواهند بود و در نهایت این شما هستید که باید چالش های مختلف را برای قهرمانی سپری کنید. CRC Extreme دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به سایر آثار مقدم می کند. وجود بخش چندنفره گسترده و گرافیک خیره کننده، باعث می شود که به صورت اعتیاداور اسیر بازی شوید و اتومبیل خود را برای یک مسابقه بزرگ آماده کنید.

Cross Racing Championship Extreme PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Cross-Racing-Championship-Extreme

رویکرد شما در بازی Cross Racing Championship Extreme باید به گونه ای باشد که نقشه را به طور کامل درک کنید و با توجه به پوشش جاده، از اتومبیل مناسبی استفاده کنید. امکان ضبط مسابقات و نمایش صحنه های آهسته فراهم شده است و ثبت خاطرات را در بازی ممکن می کند. Cross Racing Championship Extreme همه عاشقان سبک رانندگی را به نبردی هیجان انگیز دعوت می کند و این شما هستید که باید از تمام توان ماشین خود برای اول شدن بهره بگیرید.

موسیقی و گرافیک خارق العاده هم با شما همراهی می کند و آدرنالین خون شما را بالا می برد. بازی شاید به مانند آثار کلاسیک نتواند تجربه ای بی نقص محسوب شود، اما به عنوان یک بازی جمع و جور بسیار جذاب است و چیزهای زیادی برای گفتن دارد. پس ماشین خود را انتخاب کنید و با سفارشی سازی آن، خودتان را برای نبردی تمام عیار حاضر کنید. در صورت کسب مهارت، می توانید در بخش آنلاین حاضر شوید و وارد نبردهایی شوید که رحم در ان جایی ندارد.

*/ ]]> اسکرین-شات-Cross-Racing-Championship-Extreme اسکرین-شات-Cross-Racing-Championship-Extreme اسکرین-شات-Cross-Racing-Championship-Extreme اسکرین-شات-Cross-Racing-Championship-Extreme اسکرین-شات-Cross-Racing-Championship-Extreme اسکرین-شات-Cross-Racing-Championship-Extreme info

Cross Racing Championship (CRC) allows players to experience the thrills of high-speed on and off road racing across vast open terrains. Racers can contest over 60 races across six distinct environments, ranging from icy mountainous regions and lush countryside to parched desert areas and beaches. CRC appeals to rally and road-racing fans with its crossover approach to vehicles and race circuits.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3

Processor: Pentium IV 1.4 GHz

Memory: 256 MB RAM

Graphics: NVIDIA Gerforce 2 MX 400 or ATI Radeon 8500

DirectX: Version 9.0

Storage: 700 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or 10

Processor: Pentium IV 2.2 GHz

Memory: 512 MB RAM

Graphics: NVIDIA 4200, 4600, 5600 or better

DirectX: Version 9.0

Network: Broadband Internet connection

Storage: 700 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Cross Racing Championship Extreme برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..