تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباه عجیب صداوسیما درباره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور/کدام انتخابی تیم‌ملی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این مسابقات در حالی تحت عنوان انتخابی تیم ملی برگزار شده است که اعضای کادر فنی همگی در کمپ آزادی و در تهران بودند! البته اشتباه اصلی را ظاهرا صدا و سیما انجام داده است که در حین پخش اعلام نتایج این رقابت ها به این نکته اشاره کرد که نفرات انتخاب شده به تیم ملی دعوت می شوند و ممکن است در جام فجر هم وزنه بزنند.

اما مسئولان صدا و سیما که بدون شک از سر ناآگاهی این گزارش را پخش کرده اند احتمالا این را فراموش کرده اند که فرصت ارسال لیست اسامی تیم ها برای جام فجر به اتمام رسیده است و خیلی بعید است که بتوان دراین فاصله کوتاه اسم یک ورزشکار را برای یک مسابقه بین المللی وارد لیست کرد.

تزریق اطلاعات اشتباه در مورد وزنه برداری آن هم در رسانه ملی جای تامل دارد و باید از مسئولان پرسید که این اطلاعات غلط چطور روی آنتن زنده پخش می شود؟

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباه عجیب صداوسیما درباره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور/کدام انتخابی تیم‌ملی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..