تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بروز رسانی شده اسکایپ قابلیت ارسال پیامک دارد

نسخه بروز رسانی شده اسکایپ با قابلیت ارسال پیامک همراه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت قصد دارد تغییرات جالبی در پرطرفدارترین سرویس ارتباط صوتی و تصویری خود ایجاد کند تا کاربران  بتوانند با استفاده از اسکایپ جدید بیش از گذشته با دوستان خود در ارتباط باشند و از ویژگی‌های برتر آن لذت ببرند.

بسیاری از امکانات اسکایپ در نسخه جدید آن بهبود یافته است ولی آن چه بیش از هر چیز مهم است و توجه علاقه‌مندان زیادی را نیز به خود جلب کرده، سرویس پیامک - SMS اسکایپ است. برای استفاده از سرویس اسکایپ جدید مایکروسافت باید هر دو کاربر که قصد ارتباط صوتی یا تصویری با یکدیگر را دارند، از نسخه بروز رسانی شده اسکایپ استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که مایکروسافت به اسکایپ جدید اضافه کرده، توانایی به اشتراک گذاشتن فایل‌های مختلف یک یا چند کاربر با کاربران دیگر در محلی به نام OneDrive است. در واقع کاربران اسکایپ جدید با استفاده از این ویژگی اسکایپ و با کلیک روی گزینه + حتی در هنگام مکالمه نیز می‌توانند به طور مستقیم به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده، دسترسی پیدا کنند.

برخی از قسمت‌های پنل تماس نیز در محیط درونی برنامه تغییر کرده  و این امکان برای کاربران فراهم شده که لیستی خاص از مخاطبانی که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارند، تشکیل دهند. حلقه نزدیک دوستان نیز برای ارتباط راحت‌تر و سریع‌تر در سرویس ارتباط صوتی و تصویری پرطرفدار مایکروسافت اضافه شده تا کاربران دیگر، برای ارتباط با دوستان صمیمی خود نیازی به جستجو میان مخاطبان نداشته باشند.

نسخه بروز رسانی شده اسکایپ با قابلیت ارسال پیامک همراه است

همچنین اسکایپ جدید به گزینه‌هایی برای تماس سریع، تکرار تماس، آخرین گفتگو‌ها و حتی تغییر وضیعت تعریف شده کاربر برای اپلیکیشن، مجهز شده است. هنگامی که کاربر از طریق WiFi به شبکه اینترنت وصل می‌شود، می‌تواند با ورود به قسمت تنظیمات برنامه، گزینه مربوط به دانلود‌های خودکار عکس و فیلم را فعال و یا غیرفعال کند.

تنها نکته حائز اهمیتی که کاربران اپلیکیشن اسکایپ باید به آن توجه کنند، این است که قابلیت پیامک - SMS اسکایپ در حال حاضر تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس است و برخی دیگر از ویژگی‌های جدید این برنامه ارتباطی نیز تنها برای سیستم‌عامل اندروید ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اسکایپ قابلیت تراکنش مالی را برای سیستم عامل ویندوز 10 ارائه داد +تصویر

انتهای پیام/

اسکایپ جدید ویژگی‌هایی برتر را در اختیار کابران قرار می‌دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بروز رسانی شده اسکایپ قابلیت ارسال پیامک دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..