تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 ستاره آسیایی که فوتبال جهان درانتظار آنهاست + عکس

در حالی که ۳ بازی به پایان جام ملت‌های آسیا باقی مانده است سایت فاکس اسپرت آسیا درگزارشی از ۵ بازیکنی که احتمال انتقالشان به تیم‌های خارجی بسیار زیاد است نام برد.

نفر پنجم: المعز علی (قطر)

مهاجم تیم ملی قطر که ۷ گل در طی ۵ بازی به ثمر رسانده است و او همان کسی است که چشمان ژوزه مورینیو را به خود خیره کرده است.

مورینیو که به عنوان کارشناس دیدار عربستان و قطر دراستودیو حضور یافته بود، چابکی و آرامش او را در مقابل دروازه ستایش کرد و از او خواست که هر چه زود‌تر لیگ قطر را ترک کند تا فوتبالش را به عنوان یک مهاجم توسعه دهد.

البته هنوز هیچ پیشنهاد مشخصی ازباشگاه‌های خارجی به دست او نرسیده است، اما به هیچ وجه تعجب نکنید اگر او را دریک باشگاه متمول اروپایی ببینید، فراموش نکنید او یک قطری به شمار می‌رود.

5 ستاره آسیایی که فوتبال جهان درانتظار آنهاست + عکس

نفر چهارم: گوین کونگ فونگ (ویتنام)

مهاجم مرکزی و ۲۴ ساله تیم ملی ویتنام مشخص است جزو یکی ازبازیکنانی است که توسط یکی از باشگاه‌های خارجی می‌تواند جذب شود.

کونگ فونگ که شماره ۱۰ تیم ملی ویتنام را بر تن می‌کند در حال حاضر تجربه بازی در لیگ دو ژاپن را دارد و ممکن است به یکی از تیم‌های صدر نشین جی لیگ هم منتقل شود و یا می‌تواند مسیر اکثر بازیکنان تایلندی را دنبال کند و به باشگاه‌های تایلندی نقل مکان کند.

سرعت بالای حمل توپ او و توانایی ارتباط با بازیکنان در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند باعث رشد کیفیت تیمش شود.

5 ستاره آسیایی که فوتبال جهان درانتظار آنهاست + عکس

نفر سوم: مهند علی (عراق)

او همان کسی است که آن گل تماشایی را در مقابل یمن به ثمر رساند. مسلما شهرت او بعد از جام ملت‌ها آسیا افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

بازی‌های بی نظیر او در باشگاه الشرطه وتیم ملی عراق باعث شده است در حال حاضر پیشنهاد‌های زیادی را ازتیم‌های FC Midtjylland دانمارک، KRC Genk بلژیک، SK Slavia Praha چک و Cagliari ایتالیا در دست داشته باشد و این در حالی است که تیم ملی عراق در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها حذف شده است و قطعا اگر عراق می‌توانست به مراحل بعدی صعود کند استعداد‌های او بیشتر به چشم می‌آمد. همچنین باشگاه الشرطه عراق می‌تواند از فروش مهند علی سود فراوانی ببرد.

5 ستاره آسیایی که فوتبال جهان درانتظار آنهاست + عکس

نفر دوم: هوانگ این بئوم (کره جنوبی)

یکی از استعداد‌های جوان فوتبال کره جنوبی، هافبک گلزن و ۲۲ ساله این تیم است که در این جام در مرکز میدان اطمینان زیادی به وی شد و یکی از ستاره‌های تیم ملی کره جنوبی در این جام به شمار می‌آمد. وی درتمام تیم‌های پایه کره جنوبی بازی کرده است و یکی از ارکان اصلی تیمی بود که در رقابت‌های اخیرالمپیک آسیایی که دراندونزی برگزار شده به مقام اول دست پیدا کرد.

گزارشات رسیده حاکی از پیوستن او به یکی از تیم‌های لیگ کانادا است.

اگر چه کره جنوبی در جام ملت‌ها در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها خارج شد، اما او یکی از بهترین بازیکنان این تیم در طول رقابت‌ها محسوب می‌شد، تا آن جا که رقم او تا مبلغ ۱.۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

5 ستاره آسیایی که فوتبال جهان درانتظار آنهاست + عکس

نفر اول: علیرضا بیرانوند (ایران)

او در واقع سوپرمن ایرانی‌ها است. وی دررقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازی‌های چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته است و تا کنون در این ۵ بازی اخیر درعین تعجب هنوز دروازه اش باز نشده است. وی برای ثبت این آمار تاریخی تا دیدار مقابل ژاپن زحمت زیادی متحمل شده چرا که در هر دیدار حداقل یک واکنش استثنایی از خود به ثبت رسانده است.

بیرانوند با گرفتن پنالتی دردیدارمقابل عمان باعث خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی شد ضمن اینکه او علاوه بر داشتن خصوصیت گرفتن پنالتی، از پرتاب دستی به بلندی ۸۰ یارد یا همان ۷۴ متر برخوردار است.

باشگاه‌های ترکی از جمله ریزه اسپور در حال حاضر به دنبال او هستند، اما یکی از پیشنهادات سنگین او درخواستی است که باشگاه بشیکتاش ترکیه به او داده و این در شرایطی است که به نظر می‌رسد وی استحقاق بیشتری را داشته باشد.

5 ستاره آسیایی که فوتبال جهان درانتظار آنهاست + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 ستاره آسیایی که فوتبال جهان درانتظار آنهاست + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..