تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب حقوقی برگزیده دهمین جشنواره فارابی در انتظار تجدید چاپ

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری تسنیم؛ کتاب «سیر عقل در حقوق بین‌الملل» نوشته  دکتر هدایت‌الله فلسفی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، امروز در حالی به عنوان برگزیده اول بخش حقوقی دهمین جشنواره فارابی معرفی شد که در انتشارات نشرنو و در اغلب فروشگاه‌های اینترنتی کتاب نیز ناموجود است.

بنا بر تماس تلفنی که با نشرنو حاصل شد، نوبت چاپ بعدی این کتاب فعلا مشخص نیست.

این کتاب که چاپ اول آن مربوط به سال 1396 است در 632 صفحه و شمارگان 770 نسخه، به قیمت 72 هزار تومان منتشر شده است.

کتاب «سیر عقل در حقوق بین‌الملل» دارای یک مقدمه تحلیلی و هفت فصل با عناوین «گونه گونی روشهای علمی در حقوق بین‌الملل» «علوم و روشهای تحقیق حقوق بین‌الملل» «مسائل متقاطع: نمایش ترکیبی رهیافتهای مختلف فنی، تحلیلی علمی، فلسفی و جامعه شناختی» «تنوع روشها بر اساس مکاتب نظری» «پدیدارشناسی جامعه و حقوق بین‌الملل» «تحلیل علمی نظام حقوقی: جدال نورماتیویستهای محض با نورماتیویستهای معتدل و داوری پسانورماتیویستها بر سر حقیقت علم حقوق» و «تحلیل منطقی نظام بین المللی ـ روش‌شناسی منطقی حقوق بین‌الملل» است.

دکتر هدایت‌الله فلسفی در سال 1327 در اصفهان متولد شده و پس از اخذ مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه تهران در سال 1349 برای تحصیل در رشته حقوق بین الملل به دانشگاه نوشاتل سوئیس رفته و در سال 1357 موفق به دریافت مدرک دکتری از این دانشگاه شده است.

این استاد دانشگاه شهید بهشتی پیش از این برنده نهمین دوره کتاب سال و استاد نمونه کشوری در سال 1379 شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب حقوقی برگزیده دهمین جشنواره فارابی در انتظار تجدید چاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..