تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستگاه متروی هلال‌احمر مجدداً به بهره‌برداری می‌رسد!

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با تزریق منابع مالی اخیر اقدامات لازم برای ترخیص پله‌های برقی از گمرک شهید رجایی بندر عباس صورت گرفته و ظرف چند روز آینده این پله‌ها جهت نصب به شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه(مترو) تحویل خواهد شد.

در این ایستگاه، اقدامات نازک کاری نیز به پایان رسیده و کف‌فرش آن شامل هماهنگ‌سازی با پیاده‌راه‌های اطراف نیز تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد؛ ایستگاه هلال احمر در خیابان هلال احمر و مابین ایستگاه‌های مهدیه و بریانک واقع شده است که با راه‌اندازی مجدد این ایستگاه، شهروندان ضمن دسترسی به ایستگاه‌های این خط به ایستگاه‌های اتوبوسBRT مولوی و خاوران دسترسی خواهند داشت.

خط 7 متروی تهـران دارای تونلی به طول 27کیلومتر و تعداد 22 ایستگاه است که از شهرک امیرالمومنین (ع‌) واقع در منطقه جنوب شرق تهـران شروع و پس از عبور در بزرگراه محلاتی و تقاطع‌های بسیج و 17شهریور، در خیابان مولوی امتداد داشته و در بزرگـراه نواب صفوی مسیر آن ادامه یافته و به موازات تونل توحید و با عبور از کنار برج میلاد، در منطقه سعادت‌آباد واقع در شمال غرب تهران پایان می‌یابد.

کل مسیر پروژه به صورت زیرزمینی اجرا شده و یک دپو ـ پارکینگ در ابتدا خط و یک پارکینگ در انتهای خط در نظر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم؛ در حالی مدیریت شهری در این دوره بنا دارند ایستگاه هلال احمر از خط 7 را راه‌اندازی کند که این خط به همراه چند ایستگاه در دوره گذشته مدیریت شهری تهران عملاً افتتاح شده بود و به شهروندان تهرانی خدمت‌رسانی می‌کرد اما متاسفانه برخی نگاه‌های سیاسی در مدیریت شهری در دوره محمدعلی نجفی شهردار وقت تهران، منجر به تعطیلی این خط شد و هم اکنون بعد از گذشته یکسال و نیم، قرار است یک ایستگاه از این خط مجدداً به بهره‌داری برسد!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستگاه متروی هلال‌احمر مجدداً به بهره‌برداری می‌رسد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..