تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه رئیس سازمان بهزیستی کشور به دختر هنرمند معلول

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور عصر امروز با حضور در گالری هنر واقع در میدان تجریش، خیابان دزاشیب از نخستین گالری آثار فاطمه حمامی از هنرمندان معلول بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معلولان دارای توانمندی‌های بسیاری هستند و باید از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کرد.

قبادی دانا همچنین درباره آثار هنری فاطمه حمامی بیان کرد: نقاشی‌های وی قابل قیمت گذاری نیست ضمن اینکه سازمان بهزیستی در دوره جدی تلاش خواهد کرد تا فرصت تازه‌ای را برای حضور معلولان در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

به گزارش تستیم قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور پس از بازدید از نمایشگاه، دستور خرید 20 اثر از آثار فاطمه حمامی را صادر کرد، ضمن اینکه قرار شد فاطمه به همراه مادر و پدرش به کربلا مشرف بشوند علاوه بر اینکه رئیس سازمان بهزیستی کشور قول داد که پیگیری فرایند درمان فاطمه حمامی معلول هنرمند هم باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه رئیس سازمان بهزیستی کشور به دختر هنرمند معلول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..