تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بیژن رنجبر؛ قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 را به رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل به منظور ساماندهی و مساعدت در برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای که تصویب پروپوزال آنها به دلیل تعطیلی تابستانی دانشگاه در سال جاری به تعویق افتاده و پروپوزال آنها در بازه زمانی 97/5/13 تا 97/6/31 تصویب شده، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوطه مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و داشتن کد پایان‌نامه، استثنائاً تا تاریخ 97/12/23 بلامانع است.

بر این اساس نیمسال دوم 98-97 برای این دسته از دانشجویان بدون احتساب سنوات تحصیلی و عدم پرداخت شهریه خواهد بود.

در این دستورالعمل تأکید شده این مهم استثنائاً برای نیمسال جاری و با نظارت دقیق معاونان پژوهش و فناوری - معاونان علمی واحدهای دانشگاهی قابل اجرا است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..