تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفي منتخبين برنامه تعالي مدارس کشور و استان ، در شهريار

مديران مدارس منتخب کشور و استان تهران ، براي اجراي موفق برنامه تعالي ، معرفي و در مراسمي از انان تجليل شد .

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، سرپرست معاونت اموزش متوسطه در همايش تجليل از منتخبين کشوري و استاني برنامه تعالي مديريت مدرسه که در اردوگاه شهيد منتظري برگزار شد ، با اشاره به اينکه تعداد زيادي از مدارس کشور جايزه کيفيت مدارس را از سازمان ملي استاندارد دريافت کرده اند گفت : هر سال ، تمام مدارس کشور در اين فرايند ، قرار مي گيرند .
دکتر عمادي با بيان اينکه برنامه تعالي مديرت مدرسه هم توسط مديريت ان مجموعه و هم توسط ارزياب اموزش و پرورش مورد ارزيابي قرار مي گيرد افزود : در سال اموزشي 97-98 ، همه مدارس دوره اول و دوم سراسر کشور ، تحت پوشش برنامه تعالي قرار گرفته اند که تعدادي از انها موفق به کسب جايزه ملي استاندارد کيفيت ، شده اند .
وي با اشاره به اينکه در اين همايش نيز از اين منتخبان برنامه تعالي تجليل شد گفت : اموزش و پرورش استان تهران نيز اکنون از ادارات کل پيشتاز طرح تعالي است که به اهداف خوبي در اين طرح دست پيدا کرده است .
او گفت : برنامه تعالي مديريت مدرسه ، مجراي اصلي اجراي سند تحول بنيادين وزارت اموزش و پرورش است که معيار ها و زيرمعيار هاي اين برنامه ، همه فعاليت هايي را که در مدارس است را پوشش مي دهد .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفي منتخبين برنامه تعالي مدارس کشور و استان ، در شهريار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..