تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه ویژه رونالدو به دختر ایرانی+ فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  فاطمه حمامی نصرآبادی نام دختر معلولی از شهرستان کاشان است.این هنرمند سال ۹۵، تصویر رونالدو و مسی را کشید. وقتی عکس رونالد، مسی و کلیزمن را کشید، در رسانه‌ها و اینستاگرام منتشر شد و رونالدو کار او را در اسپانیا تقدیر کرد. بعد در لالیگا از نقاشی او تشکر شد و لباس اصلی رئال مادرید را با نام فاطمه به او دادند.

فاطمه کارهای پرتره را سفارش می‌گیرد و مردم با او از طریق تلگرام و اینستاگرام ارتباط دارند. فاطمه ۸۵ درصد معلولیت دارد. فقط با دو انگشت کار می‌کند.

چند بار در کاشان و تهران نمایشگاه داشته است و اکنون حدود ۱۵۰ اثر دارد. مداد رنگی که فاطمه استفاده می‌کند ۱۴۰ رنگ دارد و اکنون با توجه به گرانی‌های اخیر بیش از ۵ میلیون تومان قیمت دارد.

حداقل هزینه تابلوهای او حدود ۴۰۰ هزار تومان است. همه هزینه‌ها را خودم می‌دهم و هیج جا از او حمایت نمی‌کند. در آینده قصد داریم در منطقه خودمان گالری آثار او را ایجاد می‌کنیم. فاطمه با ۸۵ درصد معلولیت کارهای دیگری مثل نویسندگی هم می‌کند و سه کتاب شعر، دل نوشته و جملات جذاب در آستانه چاپ دارد.

بیشتر بخوانید: انتشار هنر دختر ایرانی در پیج رسمی لالیگا + تصاویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه ویژه رونالدو به دختر ایرانی+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..