تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سروآباد رتبه اول جمع آوری زکات در استان کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سروآباد با اشاره به عملکرد۹ ماهه کمیته امداد امام خمینی( ره) این شهرستان، گفت: سروآباد رتبه اول جمع آوری زکات و دومی مشارکتها مردمی در استان کردستان را کسب کرده است.

کوهسار قاضی زاده افزود: در سالجاری و در ابتدای سال تاکنون در سرفصلهای صدقات، اکرام ومحسنین، زکات و مراکز نیکوکاری در ۹ماهه سالجاری ۵میلیارد و ۴۵۲میلیون تومان ازطریق حامیان(استانی وخارج استان) خیران وکمکهای مردم نوع دوست شهرستان جمع آوری و ما بین خانواده های تحت حمایت هزینه و توزیع شده است.

وی افزود: در طرح اکرام ومحسنین ۳۹۴ فرزند یتیم وفرزند محسنین که بجزمساعدتهای امداد ازطریق طرح اکرام ومحسنین و توسط ۹۱۷نفرازحامیان این طرح سرپرستی می شوند و حداقل سرانه هر فرزند ۳۰۰هزار ریال می باشد که بحساب شخصی فرزندان واریز می گردد و در۱۰ماهه سالجاری مبلغ۷۰۰میلیون تومان بصورت نقدتوسط حامیان بحساب فرزندان واریز و همچنین مبلغ ۷۳ میلیون تومان بصورت جنس از حامیان دریافت و تحویل فرزندان شده است.

رئیس کمیته امداد سروآباد بیان کرد: مراکزنیکوکاری که به عنوان موسسه در محلات یا در مراکز دهستانها یا روستاهای بزرگ بصورت هئیت امنایی اداره و مشغول فعالیت هستند در۱۰ماهه سالجاری مبلغ ۶۵۹میلیون تومان نقدوجنس جمع آوری ودرهمان محل به افرارنیازمند توزیع وهزینه شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سروآباد رتبه اول جمع آوری زکات در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..