تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مانور ایمنی و آتش نشانی در فرودگاه سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: واحد سوخت گیری هواپیمایی به دلیل ماهیت کاری و شرایط محیط کار، دارای خطرات بالقوه ای است که این خود نشان دهنده اهمیت نیاز به یک برنامه برای مقابله با هرگونه حادثه ی را مشخص می نماید.

فریدون یاسمی ازجمله اهداف  برگزاری این مانور را ایجاد هماهنگی بین سازمانی و ارزیابی امکانات و تجهیزات موجود در سوختگیری فرودگاه سنندج جهت اطفاء حریق عنوان کرد.

یاسمی سپس اظهارکرد:در ابتدای این مانور، با به صدا درآوردن آژیر خطر و اعلام آتش سوزی نفتکش در حین تخلیه سوخت در زیر سکوی بارگیری براثر تخلیه ناقص و الکتریسیته ساکن ،عملیات اطفاءحریق توسط نیروهای HSEمنطقه کردستان,آتش نشانی فرودگاه و آتش نشانی شهر انجام شد و سپس نیروهای امدادی و اوژانس سنندج مصدومان حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: در پایان مانور نیز با برگزاری جلسه ای با حضور کلیه گروههای شرکت کننده در مانور نقاط ضعف و قوت مانور مورد بررسی وارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مانور ایمنی و آتش نشانی در فرودگاه سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..