تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات سفر حج باید با مدیریت اصولی برطرف شود

مشکلات سفر حج باید با مدیریت اصولی برطرف شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله نوری همدانی در دیدار نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت افزود: با توجه به هجمه فکری و فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه جریان وهابیت، باید در مدیریت حج بسیار مراقب و هوشیار باشیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به پیچیدگی‌های دنیای امروز، مدیریت اجتماعی در مراسم‌های عبادی همچون نماز‌های جمعه و جماعت و حج را مورد توجه قرار داد و گفت: باید همواره تلاش کنیم تا عزت و سربلندی مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی را به همگان نشان دهیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در سطح منطقه و بین الملل در اوج قله‌های عزت و افتخار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره برای ضربه زدن به ایران اسلامی، توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری را در ابعاد مختلف ترتیب داده اند.

وی در پایان با اشاره به مخالفت سعودی‌ها با برگزاری مراسم دعای کمیل در بین حرم نبوی و قبرستان بقیع، تصریح کرد: ادعیه شیعیان همواره دارای معانی بلندی در مقابله با ظلم و استکبار است که دشمنان از این موضوع رنج می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت عصر امروز در سفر به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت: وگو کردند.

انتهای پیام/ز

مشکلات حج حل شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات سفر حج باید با مدیریت اصولی برطرف شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..