تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای مقاومت در قم

عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای مقاومت مطرح کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، فخرالدین یوسف پور  عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای مقاومت با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برگزاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت در استان گفت: نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای مظلوم و سرافراز لشکر فاطمیون به همت اهالی رسانه در استان قم برگزار می‌شود که در این زمینه دبیرخانه دائمی آن تشکیل‌شده است.

وی افزود: ده کمیته در دبیرخانه گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت شامل کمیته محتوایی، کمیته رسانه، کمیته مجامع (کارگران کارمندان، دانش آموزان، اصناف، ورزشکاران)، کمیته بانوان، خانواده، کودک و نوجوان، کمیته حوزویان، کمیته دانشگاهیان، کمیته مساجد، هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی، کمیته مهاجران مجاهد، کمیته زائران و کمیته اجرایی تشکیل‌شده است.

یوسف پور با بیان اینکه همه کمیته‌های دبیرخانه گرامیداشت شهدای مقاومت دارای اولویت و موضوعیت است، ادامه داد: یکی از کمیته‌های مهم کمیته تولید محتوا بوده و اعضای آن کار خود را آغاز کرده‌اند که خروجی این کمیته به همه کمیته‌ها و قسمت‌ها ارائه می‌شود.

مسئول دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت با اشاره به نقش و اهمیت رسانه بیان کرد: یکی از کمیته‌های مهم دبیرخانه گرامیداشت شهدای مقاومت با توجه به حضور رسانه‌های استان کمیته رسانه است که فعالیت این کمیته جدا از مباحث اطلاع‌رسانی است و بیشتر فعالیت این کمیته مربوط به تولید محتوای رسانه‌ای برای رسانه‌هاست.

وی ادامه داد: امروز در فضای موجود و حضور شبکه‌های مجازی، عمر رویداد‌های رسانه‌ای بسیار کوتاه و ماندگاری و اثرگذاری آن کم شده است و کمیته رسانه در تلاش بوده تا با رویکرد تأثیرگذاری مداوم در طول سال برنامه‌ریزی کرده تا محتوا و معرفی دغدغه مقام معظم رهبری پیرو نظریه مقاومت بیشتر برای مردم ملموس باشد.

یوسف پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته مهاجرین مجاهد عنوان کرد: این کمیته یکی از کمیته‌هایی است که متشکل از نمایندگان خانواده‌های شهدا و نخبگان افغانستانی است که وظیفه مهمی در ساماندهی خانواده‌ها و رفع مشکل خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دارد.

عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای مقاومت تصریح کرد: دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای مقاومت در قم تشکیل‌شده است و، چون فعالیت‌های آن مردمی بوده از همه افراد و تشکل‌ها برای همکاری دعوت می‌شود.

وی عنوان کرد: از چهره‌های حوزوی و دانشگاهی و مجموعه‌های حوزوی و فرهنگی و تشکل‌ها دعوت می‌شود تا با دبیرخانه کنگره شهدای مقاومت همکاری کرده و دبیرخانه آماده هرگونه خدمت به آن‌ها است و از طرح‌ها و ایده‌ها استقبال می‌شود.

انتهای پیام/الف

دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای مقاومت در قم تشکیل شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای مقاومت در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..