تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استانداری از ساخت "مرکز فره&am

ساعت: 17:01 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1453096

استاندار قزوین گفت: لازم است شورای شهر در بودجه‌ریزی سال آینده شهرداری کمک بودجه ای برای ساخت این باغ موزه را درنظر بگیرد و استانداری هم حتما در این خصوص کمک‌های لازم را خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی امروز(یکشنبه) در شورای دفاع مقدس استان که با حضور مدیران حوزه فرهنگی در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس مهمترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی است که نیازمند شناخت کامل آن و تجربه‌گیری از اتفاقات آن هستیم.


وی افزود: هشت سال جنگ به لحاظ گستردگی کم نیست و جنگ ما یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های دنیا بود و صدام با دراختیار داشتن تمام امکانات دنیا با ایران جنگید.  

استاندار قزوین ابراز کرد: مردم ایران اسلامی در خط مقدم جبهه و پشت جبهه همه جانانه دفاع کرده و سختی‌ها را تحمل کردند، اگر ما این فراز تاریخ را فراموش کنیم برای آینده کشور توان برنامه ریزی درستی نخواهیم داشت. 

وی بیان کرد: تاریخ همچون فندانسیونی است که بنای آینده روی آنها پایه‌گذاری می‌شود، بنابراین مقاومت و استحکام این تاریخ بسیار مهم است.  


این مسئول بیان کرد: خسارات زیادی در دوران دفاع مقدس به ما وارد شد، اما تجربیات ایران اسلامی در رشد و توسعه و پیشرفت بیشتر شد.
  
وی عنوان کرد: موضوع توجه به حفظ آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس بسیار ضروری است و بنیاد حفظ آثار براین اساس شکل گرفت.

زاهدی با اشاره به وجود مشکلات در مسیر راه بنیاد حفظ آثار قزوین گفت: همه مسائل و مشکلات بنیاد و حفظ آثار در یک جلسه حل شدنی نیست و برای جلسات باید دستورکار داشته باشیم تا موارد بحث هرجلسه مشخص باشد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت باغ موزه دفاع مقدس در قزوین تصریح کرد: ۴۱هزارمتر زمین در منطقه باراجین برای این موضوع واگذار و فندانسیون طراحی شده است، اما پس از این واگذاری مطرح شده این زمین برای کشاورزی بوده که باید این موضوع حل شود.  

استاندار قزوین بیان کرد: باید با انجام کار کارشناسی، زمین اختصاصی برای این باغ موزه مورد بررسی قرار بگیرد و تکلیف زمین باغ موزه مشخص شود و کلیه مسائل اعتباری و حقوقی ساخت این باغ موزه تعیین گردد، زیرا باتوجه به شرایط بودجه ای امروز باید برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: برای سال ۹۸ لازم است از همین امروز برنامه سالانه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قزوین مشخص شود و برنامه ریزی لازم انجام بگیرد. 


این مسئول ابراز کرد: همچنین لازم است شورای شهر در بودجه‌ریزی سال آینده شهرداری کمک بودجه ای برای ساخت این باغ موزه را درنظر بگیرد و استانداری هم حتما در این خصوص کمک‌های لازم را خواهد داشت. 

وی در پایان با توجه به مشکلات ساختمان اداری بنیاد حفظ آثار قزوین گفت: برای ساختمان حفظ بنیاد هم می‌توان از ساختمان‌های اداره کل میراث فرهنگی در سطح شهر استفاده کرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استانداری از ساخت "مرکز فره&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..