تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قزوین در ساخت باغ‌موزه دفاع‌مقدس ضعیف عمل کرده است

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1453095

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت: در 22استان کشور موزه دفاع مقدس افتتاح شده است، اما در قزوین ساخت موزه دفاع مقدس فقیر واقع شده و قزوین در این موضوع پیشرفتی نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ امیر بهنام پیری امروز(یکشنبه) در شورای دفاع مقدس استان قزوین در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار قزوین اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار مستقیم زیرنظر ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد و با دستور رهبر معظم انقلاب انتخاب می‌شود و همه اقشار سپاه و بسیج و ارتش و جهاد محوریت این نهاد را تشکیل می‌دهند.  


وی افزود: تلاش ما در این راستاست که موزه فرهنگی و دفاع مقدس با همکاری همه نهادها به بهره برداری برسد، زیرا ظرفیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان قزوین بسیار زیاد است.  

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های این نهاد اذعان کرد: دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی، دایره تشکل‌های مردم نهاد، دایره اسناد و کتابخانه دفاع مقدس، دایره نشر آثار مشارکت زنان و روحانیت، دایره هنری و سینمایی دفاع مقدس جزو محورهای فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار است.


وی ادامه داد: بیش از 200شهید گمنام در استان وجود دارد که ۷۲یادمان برای آنها ساخته شده است و تلاش ما ساخت یادمان برای همه شهدای گمنام است.

این مسئول بیان کرد: سالیانه 50کتاب در استان چاپ می‌شود که بسیاری از آنها در انبار بنیاد دست نخورده باقی مانده است که راه‌اندازی کتابخانه دفاع مقدس به استفاده از این آثار کمک خواهد کرد.

شهرداری به وعده کمک به ساخت مرکز فرهنگی شهدا عمل نکرد
وی گفت: در 22استان کشور موزه دفاع مقدس افتتاح شده است، اما در قزوین ساخت موزه دفاع مقدس فقیر واقع شده و قزوین در این موضوع پیشرفتی نکرده است. 

پیری عنوان کرد: بودجه بنیاد حفظ آثار تا حدودی از بودجه بنیاد کشور را تامین می‌شود، اما این میزان کفاف هزینه‌های این سازمان را نمی‌دهد، بنابراین استان باید در تامین بودجه بنیاد به ما کمک کند. 

وی تصریح کرد: ساختمان بنیاد اجاره است و ما توان تامین پرداخت اجاره بهای ساختمان سازمان را نداریم، ۳۰میلیون هزینه چاپ کتاب به چاپخانه‌ها بدهکاریم درصورتی که کتاب‌های ما چاپ شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: بودجه تعیین شده برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس محقق نشده است و یک میلیاردتومانی که از طریق استانداری واگذار شده که فقط برای فندانسیون هزینه شد.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر قزوین به وعده بودجه ای خود برای کمک به ساخت این مرکز فرهنگی عمل نکرده‌اند و تا به امروز یک ریال از وعده آنها محقق نشده است.  


این مسئول در پایان گفت: از مدیران استان گلایه دارم که در حوزه ساخت باغ موزه دفاع مقدس کار جدی انجام نداده‌اند، درصورتی که این طرح یک موضوع کشوری است که جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قزوین در ساخت باغ‌موزه دفاع‌مقدس ضعیف عمل کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..