تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرکنندگان برتر قزوین تجلیل می‌شوند

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1453066

رئیس سازمان صنعت، معدن استان قزوین از برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ علی پرزحمت امروز(یکشنبه) در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: در 9ماهه نخست امسال به ارزش 570میلیون دلار معادل 590هزارتن انجام گرفت.


وی افزود: این صادرات شامل کالاهای صنعتی، صنایع تبدیلی و محصولات خام کشاورزی توسط 205 واحد صادراتی استان از گمرکات کشور به خارج از کشور صادر شده است. 

رئیس سازمان صمت ابراز کرد: در 9ماهه نخست امسال به ارزش 514میلیون دلار معادل 435هزارتن شامل محصولات پلیمری، محصولات غذایی، مواد شوینده، شیشه، مفتول‌های مسی، کاشی و سرامیک، آهن آلات و فولاد و مواد شیمیایی توسط واحدهای صادراتی استان از گمرک استان قزوین به خارج از کشور صادر شده است. 

وی بیان کرد: عمده کشورهای هدف صادراتی استان قزوین عبارتند از عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان، امارات متحده عربی، سوریه، ارمنستان، هلند و عمان است.

رییس سازمان صمت قزوین عنوان کرد: در 9 ماهه سال جاری 75هزار تن کالا به ارزش 116میلیون دلار صادرات از ایران به سوریه انجام شده است.

وی اذعان کرد: عمده‌ترین اقلام صادراتی به این کشور عبارتند از لوله و پروفیل‌های فولادی، شیرآلات بهداشتی، دارو و شیر خشک و سرلاک، کاشی و سرامیک، شیشه و قطعات خودرو است.

این مسئول در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان در چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در این مراسم از صادرکنندگان برتر کشوری و استانی و پیشکسوتان با حضور سرپرست سازمان توسعه تجارت تجلیل بعمل خواهد آمد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرکنندگان برتر قزوین تجلیل می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..