تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشترکان زنجانی 72 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارند/ بهره برداری از 35 طرح گازرسانی روستایی زنجان در دهه فجر

ساعت: 16:51 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1453068

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مشترکان زنجانی 72 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارند گفت: 45 درصد از این مطالبات مربوط به بخش صنعت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; موسی احمدلو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره تبربک چهلمین سال انقلاب و گرامیداشت یاد خاطره شهدا اظهار کرد:  بیش از 71 درصد از سبد انرژی سوخت های انرژی به تولید گاز طبیعی اختصاص پیدا کرده و بعد از انقلاب حوزه گاز رسانی توسعه خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور گازرسانی به روستاها در اولویت قرار گرفتند تصریح کرد: 27 هزار و 197 روستای سطح کشور از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گازرسانی به همه شهرها 100 درصدی است افزود: همه 21 شهر استان زنجان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ها شرکت گاز در دهه فجر امسال عنوان کرد: در این ایام 35 روستای استان زنجان گاز دار می‌شوند.

احمدلو بیان کرد: برای افتتاح طرح‌های گازرسانی به 35 روستا در 4 شهرستان استان 47 میلیارد و 796 میلیون تومان اعتبار هرینه شده است تا 3 هزار و 983 واحد مسکونی روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: آغاز عملیات اجرایی 4 روستای دیگر و همچنین افتتاح گازرسانی به 25 واحد تولیدی- صنعتی تا پایان امسال در استان زنجان از برنامه‌های این شرکت در سطح استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه افزود: برای افتتاح طرح های گازرسانی به 35 روستا در 4 شهرستان استان 47 میلیارد و 796 میلیون تومان اعتبار هرینه شده است تا 3 هزار و 983 واحد مسکونی روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: با افتتاح این طرح ها؛ تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان زنجان به 540 روستا با 82.6 درصد بهره مندی می‌رسد.

احمدلو با بیان اینکه تمام شهرک های صنعتی از گاز طبیعی بهره مند هستند افزود: همه واحدهای صنعتی بزرگ و هر صنعتی که در حال حاضر فعال بوده به شبکه گاز متصل هستند.

وی بیان کرد: همچنین 40 جایگاه سی‌ان‌جی در سطح استان زنجان فعال بوده و برای مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار را برنامه کشوری عنوان کرد و گفت: 720 روستای استان زنجان بالای 20 خانوار است.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات شرکت گاز از مشترکین گفت: در حال حاضر شرکت گاز 97 میلیارد تومان از مشترکین طلب دارد.

احمد‌لو خاطر نشان کرد: 25 درصد از این مطالبات خانگی بوده و 45 درصد بخش صنعت و مابقی نیز مربوط به ادارات واحدهای تجاری و غیره است.

وی در مورد افزایش بهای گاز گفت: افزایش بهای گاز مربوط به هیئت مصوب وزیران بوده و امسال هیچ گونه افزایش بهای گاز را نداشتیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشترکان زنجانی 72 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارند/ بهره برداری از 35 طرح گازرسانی روستایی زنجان در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..