تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ارومیه

ساعت: 13:56 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1452949

رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی گفت: سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی طی مراسمی گرامی داشته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محسن شکرنیا صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم ۱۲ بهمن ، اظهار داشت: ویژه برنامه گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی همزمان با ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی، افزود: این مراسم از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۲ بهمن در محل میدان انقلاب ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی، یکی از ۲۳ کارگروه این ستاد به نام کارگروه مراسمات بوده که شامل نهادهایی می‌شود که بیشتر مرتبط با مراسم هستند و از نظر حضور در صحنه اهمیت بیشتر و نقش پربارتری دارند و می توانند مراسم را رونق بخشند و ۱۲ نهاد در این کارگروه حضور دارند.

گفتنی است اعضای این کارگروه در خصوص چگونگی برگزاری هرچه بهتر مراسم سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی و مشارکت نهادها در آن بحث و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..