تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه آهن اردبیل در سال آینده

ساعت: 20:14 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1453167

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تامین فاینانس داخلی از طریق بانک ملی برای تکمیل پروژه راه‌اهن اردبیل خبر داد و گفت: سال آینده ۴۰۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو  با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: پروژه راه‌آهن اردبیل یکی از پروژه‌های اولویت‌دار ریلی کشور است که در سه سال اخیر ردیف اعتباری این پروژه به یک هزار و 500 میلیارد ریال رسیده است.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به پیگیری های جدی برای تامین اعتبار راه آهن اردبیل بیان داشت:  از محل فاینانس داخلی و از طریق بانک ملی برای تکمیل پروژه راه‌اهن اردبیل اعتبار  خوبی به این پروژه اختصاص می یابد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: سال آینده چهار هزار میلیارد ریال به این پروژه اختصاص می‌یابد و خوشبختانه بانک ملی در این زمینه به تمامی تعهدات خود عمل کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه آهن اردبیل در سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..