تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ بوکسور نوجوان مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ساعت: 12:26 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1452976

رئیس فدارسیون بوکس کشور 3 بوکسور نوجوان مازندرانی را به اردوی انتخابی تیم ملی بوکس کشور دعوت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در لیست منتشر شده تیم ملی نوجوانان بوکس کشور، علیرضا برانعلی پور، محمد حسین عزیزی و امیر خزائی دیده می‌شود.

بر اساس اعلام فدارسیون قرار است که پس از برگزاری مسابقه درون اردویی نفرات برتر و منتخب تیم ملی معرفی شوند.

در کنار ورزشکاران نوجوان بوکس مازندران، استان‌های خوزستان، کهکلویه و بویر احمد، اردبیل، تهران، توابع تهران، کرمان، البرز، گلستان، مرکزی، فارس، زنجان، سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی، اصفهان و بوشهر دیده می‌شود.

از هیأت‌های بوکس استان خوزستان، تهران، کرمان، گلستان و کردستان به نسبت سایر استان‌ها تعداد ورزشکار بیشتری حضور دارند که سهم استان گلستان نسبت به سایر استان‌ها با معرفی پنج بوکسور بیشتر است.

به گزارش بلاغ، مشکلات و حاشیه‌های که در بوکس استان مازندران وجود دارد، به نظر می‎رسد که تاثیر آن را در رده‌های مختلف به جای گذاشته است.

پیگیری‌های اعضای هیأت بوکس استان مازندران در رده ملی برای زمان برگزاری مجمع همچنان ادامه دارد اما تاکنون واکنشی نسبت به این پیگیری‌ها داده نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ بوکسور نوجوان مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..