تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Wanderer برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

در بازی The Wanderer شما وارد یک قلعه تاریک می شوید و در همه جهان با میوتنت ها می جنگید تا اینکه بتوانید نجات پیدا کنید. بازی از یک اتمسفر سنگین برخوردار است و سازندگان یک دنیای بسیار بزرگ را برای اکتشاف در اختیار بازیکنان قرار داده اند. دریاچه های مرگبار و بیابان های سوزان، همگی می توانند شما را به چالش بکشند و شما را در برابر شخصیت های منفی خطرناکی قرار دهند. زیبایی با این تاریکی اخت پیدا کرده است و این شما هستید که باید قوانین مبارزه را به سادگی بیاموزید و در محیط بازی حرکت کنید. بازی درواقع یک تجربه آرامش بخش است که می توانید داشته باشید و با قدرت پیش بروید. المان های قدرت در اختیارتان قرار داده می شود و می توانید بیشتر انها را باهم ترکیب کنید و سلاح منحصربفردی را بسازید. قوانین بازی بسیار ساده هستند و می توانید نبردهای نوبتی را در هر محیطی تجربه کنید.

The Wanderer PC-SKIDROW

دانلود-بازی-The-Wanderer

مسابقات بازی The Wanderer تنها یک هدف دارند و آن هم نجات گربه ها و سگ هایی است که در گوشه گوشه نقشه بازی قرار گرفته اند و وظیفه شما است که به آنها دسترسی داشته باشید. طراحی بافت های بازی به صورت نقاشی وار است و گرافیک ناب را به همراه موسیقی زنده به شما هدیه می دهد. شما تنها باید کشف کنید و سعی کنید که در محیط بازی زنده بمانید. فضای بازی طوری است که در آن آرامش می یابید و می توانید توجه بیشتری به المان های حساس داشته باشید. همراه با این فضا نیازمند یک تمرکز بالا است و بدین منظور باید ریز نکات بازی را بدانید. بازی گریزی به سبک زندگی این روزهای جامعه هم زده است و سعی کرده است که این فضا را به صورت رعب آوری به تصویر بکشد و آینده مارا جلوی چشمان بیاورد.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-The-Wanderer اسکرین-شات-بازی-The-Wanderer اسکرین-شات-بازی-The-Wanderer اسکرین-شات-بازی-The-Wanderer اسکرین-شات-بازی-The-Wanderer اسکرین-شات-بازی-The-Wanderer info

Enter a dark wasteland and fight mutants to survive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/8.1/10

Processor: i3/i5/i7 or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD HD7950 or GeForce GTX 750 Ti

Storage: 4 GB available space

Additional Notes: 1GB VRAM required!

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Wanderer برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..