تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغین توطئه دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی را خنثی کنند

مبلغین توطئه دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی را خنثی کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام علی محمدی مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر یکشنبه در همایش طلایه داران فاطمی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبانی فکری و ساختار سیاسی استکبار جهانی را به هم ریخته است.

مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی خداوند به ما داده نظام اسلامی و جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: بعد از ۱۴ قرن تبلیغات منفی دشمنان که دین عامل عقب افتادگی ملت‌ها است، حضرت امام در آن مقطع حساس با طرح نظریه نه شرقی و نه غربی و حاکمیت دین الهی اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد.

حجت‌الاسلام محمدی سیرت افزود: اندیشمندان عالم با وجود تمام توطئه‌ها و القائات فکری دشمنان، الگوی جمهوری اسلامی را پذیرفته‌اند و دشمن از این عامل عصبانی است.

مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که حضرت امام به دنیا سلطان مبین برخاسته از قرآن و اهل بیت را ارائه داد، گفت: استکبار جهانی مبانی فکری و اعتقادی را در غرب به گونه‌ای جا انداخته بودند که دین از سیاست جداست و دین افیون توده هاست، ولی پیروزی انقلاب اسلامی این نظریه را باطل کرد.

وی ادامه داد: آزادترین نظام و حکومت در دنیا جمهوری اسلامی است و به برکت جمهوری اسلامی بساط استکبار در ایران برچیده شده است.

حجت‌الاسلام محمدی سیرت اضافه کرد: در حالی که قبل از انقلاب حکومت ایران دست نشانده استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بود، انقلاب اسلامی دارای استقلال کامل است و با آزادی، تمامی تصمیمات و سیاست گذاری‌ها توسط مردم و حکومت اسلامی گرفته و اجرا می‌شوند.

مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ساختار قدرت در دنیا توسط استکبار جهانی به نحوی تنظیم شده، که به نفع قدرت‌های استکباری باشد و کشور‌های استعماری پنج عضو دائم شورای امنیت دارای حق وتو باشند و تمام منافع کشور‌های مستضعف را با حق وتو از بین ببرند.

وی افزود: استکبار جهانی از طرف دیگر با ایجاد و تشکیل غده سرطانی رژیم‌صهیونیستی در قلب منطقه اسلامی باعث ایجاد اختلاف در جهان اسلام شدند و جمهوری اسلامی همه این معادلات را به هم ریخت و دشمن شکست خورده است.

حجت‌الاسلام محمدی سیرت امید و توکل به خدا، دعوت مردم به اتحاد و برادری، استقامت و پایداری در راه آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و تذکر به مسئولان را از وظایف مهم مبلغین عنوان کرد.

مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در صدد نادیده گرفتن دستاورد‌های نظام اسلامی و ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف جامعه و بین مردم و حکومت اسلامی است و مبلغین باید با روشنگری و بصیرت افزایی دسیسه‌های دشمن را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/ز

دشمنان به اهداف خودشان هرگز نمی رسند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغین توطئه دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی را خنثی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..