تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش احکام و مسائل حج باید بسیار جدی پیگیری شود

آموزش احکام و مسائل حج باید بسیار جدی پیگیری شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج زیارت افزود: در شرایط کنونی که تفاهم نامه‌های حج با سعودی‌ها بسیار شکننده است، باید جهات بسیاری را رعایت کرده و بهانه به دست دشمنان ندهیم.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه حج از ارکان اسلام است و باید با حضور گسترده ایرانی‌ها در مراسم حج پاسخ دندان شکنی به شبهه افکنی دشمنان بدهیم، خاطرنشان کرد: باید به حجاج و روحانیون کاروان‌ها آموزش داده شود که از انجام کار‌هایی که باعث تعطیلی حج می‌شود پرهیز کنند.

وی بر ضرورت حضور آبرومندانه و عزتمندانه مردم کشورمان در سفر حج و رعایت شئونات اخلاقی و دینی به ویژه از سمت بانوان تأکید کرد و گفت: گران شدن دلار شاید حداقل باعث شود تا ایرانی‌ها هرچه کمتر برای خرید سوغات در بازار‌های مکه و مدینه حضور داشته باشند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه آموزش‌های لازم باید به صورت مکتوب به روحانیون کاروان‌ها ارائه شود، تصریح کرد: نباید کسی تصور کند که اگر پنهانی برای سجده مهر به همراه داشته باشد، کار قهرمانانه‌ای انجام داده است.

برخی قصد خراب کردن وجهه مذهبی رئیس جمهوری را دارند

وی در پایان با اشاره به درخواست سازمان حج و زیارت از رئیس جمهوری برای پرداخت ارز با نرخ پایین تر، گفت: به رئیس جمهوری بگویید برخی می‌خواهند وجهه مذهبی شما را خراب کنند، بنابراین مساعدت در این مسأله و رسانه‌ای شدن آن می‌تواند بسیار مناسب باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت عصر امروز در سفر به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش احکام و مسائل حج باید بسیار جدی پیگیری شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..