تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدِ ایران، اندو ژاپن؛ نبرد هافبک‌های دفاعی

۸۲۵۱۰۵

۱۶ بازدید

نبرد هافبکهای دفاعی دو تیم ایران و ژاپن نبردی کلیدی و سرنوشت ساز در جدال دو تیم خواهد بود.

ورزش سه: یکی از بدترین اخبار برای تیم ملی در آستانه شروع جام ملتها این بود که «سعید عزت اللهی به تورنمنت نمی رسد» اما امید ابراهیمی بازی به بازی تقریبا خیال کادرفنی و هواداران تیم ملی را راحت کرد. در اینفوگرافی این مطلب، عملکرد ابراهیمی با اندو هافبک دفاعی تیم ملی ژاپن مقایسه شده تا بیشتر با عملکرد فرماندهان دو تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا آشنا شویم.

همانطور که می بینید، در دو بازی مرحله حذفی یعنی یک هشتم و یک چهارم نهایی، ابراهیمی در مجموع 102 پاس داده که 83 درصد از این پاسها به مقصد رسیده و تقریبا امار عملکرد او در این زمینه، با اندو هافبک دفاعی ژاپن برابری میکند. در زمینه تکل موفق و قطع توپ هم امار این دو هافبک جنگنده، تقریبا برابر است با این تفاوت که ابراهیمی با خصلت ذاتی فشار روی بازیکن صاحب توپ، بیشتر در تکل زدن مشارکت داشته، تا در قطع توپ.

برتری محسوس ابراهیمی به اندو، در زمینه نبردهای هوایی است. امید 8 بار در دوئل های هوایی برنده شده و اندو 4 بار. البته تعداد نبردهایی که امید در آن شرکت کرده، بیشتر از نبردهای هوایی اندو بوده است.

شماره 6 ژاپن که یکی از دو هافبک دفاعی ژاپن در آرایش 1-3-2-4 است، یکی از مهمترین بازیکنان این تیم در بازی فردا محسوب می شود. امید ابراهیمی هم قلب تپنده تیم ملی در خط دوم است. امید باید فضای جلوی خط دفاع را در موقعیت های مختلف پوشش بدهد و همینطور در انتقال توپ از دفاع به حمله مشارکت کند.

کم اشتباه بازی کردن ابراهیمی در بازی فردا می تواند یکی از مهمترین کلیدهای صعود ایران به فینال جام ملتهای آسیا باشد و طلسم 43 ساله فوتبال ایران را بشکند.

امیدِ ایران، اندو ژاپن؛ نبرد هافبک‌های دفاعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدِ ایران، اندو ژاپن؛ نبرد هافبک‌های دفاعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..