تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار مدیریت بحران درباره بارش شدید برف و باران

سازمان مدیریت بحران کشور با اعلام­­ شدت فعالیت سامانه بارشی درباره جاری شدن سیل، رعد و برق و وزش تندباد شدید هشدار داد. ­

سازمان مدیریت بحران کشور افزوده است:بر اساس اخطاریه شماره ۹۶ سازمان هواشناسی کشور و با توجه به پیش بینی شدت فعالیت سامانه بارشی، وضع هوای مناطق مختلف کشور را به این شرح اعلام می‌شود:


دوشنبه ۹۷/۱۱/۸: بارش باران و ذوب برف، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در استان خوزستان، تهران، البرز و قزوین، بارش باران و تگرگ در استان‌های خوزستان، ایلام، شمال بوشهر، غرب فارس، بارش باران در ارتفاعات بارش برف در لرستان، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان.

هشدار مدیریت بحران درباره بارش شدید برف و باران


سه شنبه ۹۷/۱۱/۹: بارش باران و ذوب برف، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نیمه شمالی بوشهر و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان و چهارمحال و بختیاری.


در این اخطاریه تصریح شده است، شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، شهرستان ضمن آمادگی کامل، هماهنگی‌های لازم را به منظور فراهم نمودن تمهیدات مورد نیاز جهت مقابله با جاری شدن سیل، صاعقه، رعد و برق، وزش تندباد شدید و یا هر گونه حادثه احتمالی دیگر در این خصوص اقدامات بازدارنده و فوری ­از جمله صدور پیش آگاهی از طریق رسانه‌های محلی هموطنان ساکن در مناطق تحت تأثیر خصوصاً کشاورزان، دامداران، عشایر و حاشیه نشین‌های رودخانه‌ها را برای رعایت موارد احتیاطی به هنگام تردد از مناطق و جاده‌های کوهستانی به همراه زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی از طریق عوامل اجرایی ذیربط، تأکید بر عدم اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها، لایروبی قنوات، رودخانه‌ها و کانال‌ها هماهنگی لازم جهت تخلیه ساکنین منازل تحت تأثیر و آسیب پذیر در مقابل اینگونه حوادث و اسکان موقت در مکان‌های امن تا رفع شرایط اضطراری (در صورت نیاز) اقدام نمایند. ­
همکاری با نیروی‌های امدادی، راهداری‌ها، پلیس راهور و عوامل مردمی در این خصوص مورد انتظار بوده و رعایت اصول ایمنی در همه موارد الزامی خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار مدیریت بحران درباره بارش شدید برف و باران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..