تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلار در بازار گران شد، در بانک ارزان

ساعت24-در حالیکه نرخ دلار در صرافی بانک‌ها امروز (هفتم بهمن) با افزایش همراه بود، بانک‌ها نرخ خرید این نوع ارز را نسبت به روز قبل کاهش دادند.

بانک مرکزی از نیمه نخست امسال مجوز خرید ارز از جمله دلار و یورو را به بانک‌ها داد و بانک‌ها از همان زمان نسبت به خرید این ارزها اقدام کردند؛ هرچند که رقم خرید ارز در ابتدا از سوی بانک‌ها بسیار پایین‌تر از بازار آزاد بود اما به تدریج بانک‌ها قیمت خرید دلار را افزایش دادند و به قیمت بازار نزدیک کردند.

نزدیک‌شدن نرخ دلار در بانک‌ها و بازار آزاد به گونه‌ای بود که گاهاً نرخ خرید دلار در بانک بالاتر از بازار آزاد بود. همانطور که روز گذشته نیز بانک‌ها هر دلار آمریکا حدود ۲۰۰ تومان گران‌تر از صرافی‌های بانکی خریدند.

اما امروز با وجود افزایش قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانک‌ها نسبت به روز گذشته، بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش داده و هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۶۸۳ تومان می‌خرند.

از سوی دیگر نرخ خرید یورو در بانک‌ها امروز ۱۳ هزار و ۳۳۱ تومان اعلام شده و قیمت پوند انگلیس ۱۵ هزار و ۴۳۳ تومان است.

این در حالی است که بر اساس اعلام بانک مرکزی تا ساعت ۱۲ امروز، نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱ هزار و ۷۴۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۷۹۰ تومان است.

در این صرافی‌ها هر یورو نیز با قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود.

از سوی دیگر شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی می‌توانند در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها به متقاضیان ارز ارائه کنند.

بر اساس اعلام شعب این بانک‌ها، امروز هر یوروی مسافرتی ۱۳ هزار و ۷۲۱ تومان بدون احتساب کارمزد به متقاضیان ارائه می‌شود که این رقم با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۴ هزار تومان می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلار در بازار گران شد، در بانک ارزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..