تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش پُر رنگ بانک ملی در بازار اشتغال

بانک ملی ایران همواره حمایت از اشتغال جوانان را به عنوان یکی از محوری ترین اقدامات خود قرار داده و از این رو در دولت یازدهم و دوازدهم حمایت ویژه ای از بازار کار و اشتغال با تخصیص تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.

به گزارش بورس نیوز، از ابتدای دولت یازدهم تا پایان آذرماه سال جاری، این بانک تعداد 198 هزار و 672 فقره تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده است که ارزش ریالی آن به 27 هزار و 144 میلیارد و 294 میلیون ریال می رسد.

در مدت مذکور حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد توجه بانک ملی ایران بوده و در همین راستا 91 هزار و 714 فقره تسهیلات در این بخش به ارزش پنج هزار و 406 میلیارد و 588 میلیون ریال پرداخت شده است.

رفع احتیاجات ضروری در دولت یازدهم و دوازدهم هم یکی از بخش های مهم تسهیلات دهی این بانک بوده و در بازه زمانی مذکور، 370 هزار و 49 فقره تسهیلات رفع احتیاجات ضروری به ارزش هفت هزار و 783 میلیارد و 177 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

همچنین بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر 24 هزار و 258 میلیارد و 708 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی در سه میلیون و 252 هزار و 261 فقره پرداخت کرده است.

در مجموع این بانک در مدت مذکور، تعداد پنج میلیون و 519 هزار و 204 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 171 هزار و 276 میلیارد و 774 میلیون ریال اعطا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش پُر رنگ بانک ملی در بازار اشتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..