تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایرن مونیخ ۴ - ۱ اشتوتگارت /بازگشت باوارایی‌ها به رتبه دوم بوندس لیگا

تیم فوتبال بایرن مونیخ در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های بوندس لیگای آلمان میزبان اشتوتگارت بود و موفق شد میهمانش را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته نوزدهم بوندس لیگای آلمان، تیم بایرن مونیخ میزبان اشتوتگارت بود و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

تیاگو آلکانتارا (5)، کریستین گنتنر (55 - گل به خودی)، لئون گورتسکا (71) و روبرت لواندوفسکی (84) برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند و دروازه مانوئل نویر هم در دقیقه 26 توسط آناستاسیوس دونیس یونانی باز شد.

شاگردان نیکو کواچ با این برد 42 امتیازی شدند و ضمن بازپس‌گیری مکان دوم جدول از بوروسیا مونشن‌گلادباخ، فاصله‌شان با دورتموند صدرنشین را به شش امتیاز کاهش دادند.اشتوتگارت نیز با 14 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید:

دورتموند با برد پرگل اختلافش را با بایرن بیشتر کرد/ پیروزی گلادباخ و هوفنهایم

اینتراخت فرانکفورت ۰ -۳ بایرن مونیخ /زنگ خطر باوارایی‌ها برای دورتموند

دورتموند فاتح دربی روهر شد/صعود بایرن مونیخ به رتبه دوم

توقف هوفنهایم در آخرین دیدار نیم فصل نخست بوندس لیگا

انتهای پیام/

پیروزی بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایرن مونیخ ۴ - ۱ اشتوتگارت /بازگشت باوارایی‌ها به رتبه دوم بوندس لیگا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..